Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Zwarte anti-slip voerbak ZOLIA Perly - verschillende maten beschikbaar

4 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Corinne
1 berichten
corinne fr
we zijn de zwarte anti-slip voerbak van onze hond verloren... het was 14cm... maar ik zie alleen 11 cm of 21 cm..... bestaat de maat 14 cm niet meer??? bedankt voor uw reactie.
jean-luc
2 berichten
jean-luc fr
Let op, ik heb onlangs de 16 cm (die me trouwens niet van pas komt!) gekocht en die is echt klein!
jean-jacques
1 berichten
jean-jacques fr
hallo, ik weet niet of ze nog beschikbaar is, maar ik heb de 21 cm en ik raad haar ten zeerste aan
Laetitia
1 berichten
laetitia fr
voor mijn bouvier heb ik de 21 cm... geen 14 gezien, sorry.
Stéphane
1 berichten
stéphane fr
Hallo - ik heb een 21cm voor mijn 'kleine' golden - het is perfect voor een dagelijkse dosis :-)

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.