Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Zoomalia Basic Gesneden in gelei voor katten zonder granen - 2 smaken beschikbaar

8 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Audrey
29 berichten
audrey fr
Hallo, dit is wat er staat, het is vreemd RATION TABELLeeftijd: Volwassene3.5 kg 5.5 kg 7 kg1 gr/dag 1+1/2 gr/dag 2 gr/dag waarom dat begrijp ik niet gr/dag
Violette
24 berichten
violette fr
Ik begrijp het ook niet... Wat betekent "gr" ??? Gaat het om 1 doos en 1,5 doos? Ik denk dat we de vraag officieel aan Zoomalia moeten stellen :)
Melissa
2 berichten
melissa fr

Bonjour,Les rations journalières ont été modifiées :) tout est expliqué en gr maintenant !Bonne journée,Melissa de Zoomalia
Violette
24 berichten
violette fr
Hallo. Ik heb in de samenstelling "vlees en dierlijke bijproducten" gezien. Aangezien ik weet wat "bijproducten" zijn, maak ik me zorgen over de daadwerkelijke kwaliteit van het natvoer, hoewel de prijs natuurlijk aantrekkelijk is. Kunnen we het zonder zorgen gebruiken zonder de gezondheid van onze 3 katten te schaden?
Audrey
29 berichten
audrey fr
Dat hangt af het kan gewoon wat sap
Sylvie
2 berichten
sylvie fr
Moi au contraire le deuxième paquet était en vrac mais réparé par le transporteur donc rien perduSinon les boîtes sont de bonnes qualités et les bouchées plaisent à mes chats
Raymond
1 berichten
raymond fr
hallo Voor een pakket van 48 x 0,4 kg kom ik op een gewicht van 19,2 kg. Hoe wordt dit verpakt voor verzending? Kan het in 2 pakketten = 2x 24 in een grotere en zeer goed geïsoleerde doos? Ik heb een klantbeoordeling gelezen over schade bij de verzending van zware pakketten met blikken (met schade)... Wat vindt u ervan? Fijne dag
annick
1 berichten
annick fr
BJ j ai commandé des packs de 24 boîtes et n ai eu aucun problème à la livraison.je commande très souvent et jamais de casse
Odile
1 berichten
odile fr
Bonjour, j'ai commandé un lot de 48 boîtes, elles étaient dans un très grand carton forcément très lourd… il n'y a pas eu de casse, tout au plus quelques boîtes un peu écrasées sur le dessus mais utilisables… C'est sûr que ce serait mieux de les conditionner par 24 !

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.