Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Hoes voor vogel- of knaagdierkooi Zolia Keepclean

73% van klanten

bevelen dit product aan

6 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Lydia
2 berichten
lydia fr
Bonjour, j'aimerais savoir si la taille L peut convenir pour une volière de 80cm de longueur sur 54cm de largeur ?
Laura
1 berichten
laura fr
Hallo Lydia, voor jullie volière zal het te klein zijn, ik heb een kooi van 70×45 en het is al super strak en lastig om goed te bewegen.
SEVERINE
6 berichten
severine fr
Hoi, ik zal wat preciezer zijn, voor een kooi van 61 cm lang, 45 cm breed en 61 cm hoog, moet ik maat M of maat L nemen? Alvast bedankt.
Sabrina
1 berichten
sabrina fr
Hallo, maat M is voldoende, ik had maat L voor mijn grote volière en het was ruimschoots voldoende.
SEVERINE
6 berichten
severine fr
Hallo, welke maat moet ik nemen voor een vogelkooi beschermhoes van 60 cm.? Maat M of L? Dank bij voorbaat. Met vriendelijke groeten.
NOELLE
2 berichten
noelle fr
de maat M is voldoende voor een middelgrote kooi van 40 x 20 cm
Yannick
1 berichten
yannick fr
Hallo, Zou maat L passen op een kooi van 120x60cm en denkt u dat dit zou helpen om te voorkomen dat de urine spatten van de cavia's tegen de muren komen, zoals nu het geval is? Dank u.

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.