Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Papegaaienkooi ZOLIA JACO - 164 cm

84% van klanten

bevelen dit product aan

10 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Mickaël
2 berichten
mickaël fr
Hallo. Is deze kooi geschikt voor een halsbandparkiet? En zijn de voerbakken inbegrepen bij de kooi? Bedankt
STEPHANE
1 berichten
stephane fr
Voerbakken voorradig, onze roze albinopapegaai
Loïc
2 berichten
loïc fr
Hallo, deze kooi kan geschikt zijn voor zijn valkparkieten
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, We raden deze kooi niet aan voor uw valkparkiet, omdat de ruimte tussen de tralies te groot is. We adviseren de volgende kooi die beter geschikt zal zijn: https://www.zoomalia.com/animalerie/cage-youyou-pour-perroquet-moyen-et-grande-perruche-p-27899.html Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Julien
1 berichten
julien fr
Hallo, ik zoek een kooi om mijn koppel grijze roodstaarten uit Gabon een week te laten opvangen, zou deze geschikt zijn? Met vriendelijke groeten
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Deze kooi zal te klein zijn voor een paar. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Rudy
1 berichten
rudy fr
Hallo,Ik zou deze kooi willen bestellen maar wanneer ik mijn winkelmandje valideer, is de levering niet gratis, is dit normaal? Dank u voor uw antwoord
marina
1 berichten
marina fr
hallo, zou deze kooi geschikt zijn voor een ara arauna alstublieft? bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Deze kooi is geschikt voor middelgrote papegaaien, zoals de grijze roodstaart. U kunt het gebruiken voor uw ara als hij semi-vrij leeft en de mogelijkheid heeft om naar eigen inzicht in en uit te gaan. Anders zal het te klein zijn om er 24 uur per dag in te verblijven. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia team
Mélodie
2 berichten
mélodie fr
Hallo,Is deze kooi geschikt voor het plaatsen van valkparkieten of grasparkieten gezien de ruimte tussen de tralies?Alvast bedankt voor uw antwoord.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Voor Callopsittes parkieten wordt een maximale tralieafstand van 1,5 tot 2cm aanbevolen. Voor Grasparkieten wordt een maximale tralieafstand van 1 tot 1,5cm aanbevolen. Als u een kooi voor een papegaai wilt, raden we dit model aan: https://www.zoomalia.com/animalerie/cage-youyou-pour-perroquet-moyen-et-grande-perruche-p-27899.html

Met vriendelijke groeten,

Het Zoomalia-team

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.