Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Tondeuse Zolia Handsome

86% van klanten

bevelen dit product aan

7 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Martine
1 berichten
martine fr
Hallo, is deze grasmaaier geschikt voor een Bretonse Spaniël? Bedankt voor uw antwoord.
Daniel
2 berichten
daniel fr
Hallo, deze tondeuse is een instapmodel, voor een Bretonse Spaniël is het goed en praktisch.
Jenny
1 berichten
jenny fr
Hallo, kunt u mij de breedte van het scheerhoofd van de tondeuse geven? Ik heb een kleine afwerkingsmaaier nodig voor de snoet van mijn Chinese gekuifde honden en deze moet heel smal zijn. Bij voorbaat dank. Jenny
Nadine
2 berichten
nadine fr
4 cm 1/2 zeer handig, licht, stil ik gebruik het voor mijn Dona (Perzische langhaar) haarbal ik gebruik het zonder opzetkam, ik ben super tevreden ik raad dit product aan
Nadine
2 berichten
nadine fr
4 cm 1/2 zeer handig, licht, stil ik gebruik het voor mijn Dona (Perzisch met lang haar) haarbal ik gebruik het zonder opzetkam, ik ben super tevreden ik raad dit product aan

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.