Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Opvoedhalsband ZOLIA Dogtraining 200

80% van klanten

bevelen dit product aan

18 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Christophe
1 berichten
christophe fr
is er een automatische modus of moet je alleen de afstandsbediening gebruiken?
Sabrina
1 berichten
sabrina fr
HalloAlleen via een afstandsbediening.Maar pfff de hond went er uiteindelijk aan. Ik heb een Springer-puppy en uiteindelijk kan het hem helemaal niets schelen en blijft hij ofwel kattenkwaad uithalen ofwel blaffen
AGNES
3 berichten
agnes fr
Koop het niet, het is echt waardeloos!!!! Ik ben echt niet tevreden over deze aankoop.
Kassandra
1 berichten
kassandra fr
Gemakkelijk te gebruiken maar het doet de elektrische functie niet zoals vermeld, dus niet top. Je moet eraan denken om de halsband en de afstandsbediening op te laden
HELENE
1 berichten
helene fr
Hallo, mijn dochter heeft helaas de afstandsbediening verloren... is het mogelijk om een nieuwe te bestellen? Dank u.
marie
1 berichten
marie fr
Hallo, vanaf welke leeftijd kan het gebruikt worden? Bedankt
Laetitia
1 berichten
laetitia fr
Ik denk dat het niet gebruikt moet worden voor 4 maanden... daarna zijn er verschillende intensiteiten, maar training wordt ook gedaan met beloningen. Het trainen met de halsband komt meer overeen met moeilijkheden om gehoorzaamheid te krijgen als de hond blaft, als hij wegloopt, of de training met beloningen is veel ingewikkelder. Maar voor zindelijkheid, gehoorzaamheid aan commando's... (de eerste trainingen) is de halsband echt niet nodig. Echter, de trainingshalsband is zeer effectief.
bernard
2 berichten
bernard fr
Nog niet ontvangen dus het toestel nog niet getest....
HELENE
5 berichten
helene fr
Hallo, ik heb het trainingspakket 200 gekocht, en het trillingssysteem is voldoende voor mijn hond. Ik zou graag een tweede halsband willen bestellen, maar ik zie deze niet los te koop op de website, hoe moet ik dat doen? Bedankt voor uw antwoord,
Hélène
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Helaas is de extra halsband momenteel niet beschikbaar. Onze leverancier kan ons momenteel geen levertermijn geven. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Régis
1 berichten
régis fr
Ik heb deze halsband gekocht die heel goed werkte tot op de dag dat mijn hond de afstandsbediening heeft opgegeten. Dus als u geïnteresseerd bent, kan ik hem aan u overdragen. Neem contact met mij op via 06 82 85 39 19 Met vriendelijke groet
francoise
1 berichten
francoise fr
Hallo, Eind oktober heb ik een oplaadbare dogtraining 200 ketting gekocht waar ik tevreden over ben, maar ik heb een vraag over de batterij. Kan ik ze opladen voordat ze helemaal leeg zijn zonder dat dit de kracht van de batterij vermindert (zoals bij onze oude mobiele telefoons)? Is het een lithiumbatterij of niet? Bedankt voor uw antwoord en fijne avond.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, U kunt de batterij opladen zonder te wachten tot deze volledig leeg is, dit zal de werking niet aantasten. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Odile
1 berichten
odile fr
Bonjour Pouvez vous me dire la dimension du collier s'il vous plaît? Ma chienne à 1 an c'est une sharpei (son cou fait 45 cm )Merci à l'avance
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour, Le collier est réglable, il conviendra à votre chienne. Il mesure maximum 55cm pour une largeur de 2cm. Cordialement, L'équipe Zoomalia
michel
1 berichten
michel fr
Hallo, ik krijg mijn trainingshalsband die ik op 13/09/2015 heb gekocht niet meer aan de praat. De verbinding tussen de afstandsbediening en de halsband doet het niet meer en de resetknop van de halsband werkt ook niet meer. Wat is de procedure die ik moet volgen?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Wij danken u voor het contact opnemen met onze klantenservice over uw bestelvolging via uw Zoomalia-account, zodat zij uw probleem snel kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.