Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Zolia Blaf Stop Plus Anti-Blaf Halsband

81% van klanten

bevelen dit product aan

16 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Magro
1 berichten
magro fr
Pure rommel! Allereerst geen enkele montage- of gebruiksaanwijzing, dan raad ik het niet aan voor honden zwaarder dan 20 kg, na 2 weken werkte het al niet meer bij hem, hij trok zich niets meer aan van de piep en de stroomschokken. En de elektroden zijn niet stevig, hij heeft er een gebroken door te rollen, dus daar heb je het: halsband snel kapot voor mij. Teleurstellend.
Zoomalia
222 berichten
zoomalia fr
Hallo,Eerst en vooral bieden wij onze excuses aan voor dit voorval. Ik nodig u uit om contact op te nemen met de klantenservice over de opvolging van uw bestelling of via e-mail op het adres [email protected] .Wij zullen de anomalie rapporteren aan de leverancier en zullen een compensatieoplossing vinden.Fijne dag.Madeline van Zoomalia
catherine
2 berichten
catherine fr
Hallo, ik heb de halsband de hele nacht opgeladen, ik heb alle 4 de streepjes. Maar als ik de halsband aanzet, gaat het lichtje aan, ik heb tijd om de modus te kiezen en dan gaat het uit, geen licht meer. Is dit normaal? Of moeten de lichtjes aan blijven, bedankt
Manon
1 berichten
manon fr
Het is nu 3 maanden dat ik het gebruik, en mijn ervaring is: het is rotzooi. Het werkt eigenlijk maar een paar weken. Daarna gaat het wel aan, geeft licht, en dat is het dan. We laten ons weer beetnemen. Ik raad dit product af, dat een levensduur heeft gelijk aan die van een vlinder. De milieubalans van de creatie, assemblage, verkoop, en het dubbel transport voor slechts enkele dagen gebruik, is schandalig. Over het algemeen heb ik het gevoel dat ik mijn leven spendeer aan het contacteren van klantenservices...
catherine
2 berichten
catherine fr
Uiteindelijk werkt de halsband met "licht uit". Ik trek mijn vraag terug... Catherine
Adeline
1 berichten
adeline fr
Hallo, het is onmogelijk om het product te testen, de meegeleverde kleine tester reageert niet en er is geen duidelijke handleiding over hoe het product te testen. Ik heb geprobeerd te doen wat aangegeven werd in een vorig antwoord, maar er gebeurt niets. Is er een effectieve manier om deze halsband te testen?!
Sarah
1 berichten
sarah fr
De bezorger kan het adres niet lezen, pakket is teruggegaan zonder dat ik het zag, is dat normaal?
Cindy
1 berichten
cindy fr

Hallo,

Ik heb de halsband nu minder dan een week, maar ik ben er niet zeker van of hij werkt. Kun je de pieptonen horen als de hond blaft? (ik heb een Mechelse herder met een zware stem. Ik heb het geprobeerd zoals uitgelegd in de handleiding met de meegeleverde lichttester, maar mijn stem activeert het niet. Ik heb het ook geprobeerd met opgenomen hondengeblaf, evenmin.

Hoe kan ik zeker zijn voordat ik hem omruil?

Bedankt bij voorbaat.
Linda
1 berichten
linda fr
Hallo, ik heb hetzelfde probleem als u. Ik heb de ketting donderdag ontvangen en hij werkt niet. Ik vrees dat dit product niet van goede kwaliteit is. Ik ga maandag de klantenservice bellen. Fijn weekend
Mathieu
84 berichten
mathieu fr
Hallo, De pieptoon is niet per se hoorbaar wanneer de halsband door uw hond wordt gedragen. Tijdens de testfase van de halsband wordt u gevraagd een geluid te maken dat lijkt op het blaffen van de hond. Let op dat de frequentie van de menselijke stem verschilt van die van honden. Als dit niet werkt, wordt aangeraden het opnieuw te proberen. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Zoomalia
222 berichten
zoomalia fr
Hallo Cindy,

Kunt u de volgende test uitvoeren op uw halsband:

-Plaats de tester op de twee elektroden
-Blazen in de richting van het kleine gaatje op de ontvanger tussen de elektroden
-Bij de eerste blaastest zal een korte beltoon klinken
-Bij de tweede blaastest zal een langere beltoon klinken
-Tenslotte zal vanaf de derde blaastest de led na enkele seconden oranje oplichten, wat aangeeft dat de ontlading plaatsvindt (let op, raak dit niet aan met de vingers).

Als het probleem aanhoudt, aarzel dan niet om contact op te nemen met de klantenservice via uw persoonlijke ruimte.

Ik wens u een fijne dag.

Tot ziens

Amandine van Zoomalia
patrick
1 berichten
patrick fr
Zolia Barking Stop Premium anti-blafhalsband - Trillingen, geluiden en elektrostatische stimulaties
Vanina
2 berichten
vanina fr
Comment charger le collier..?
ANNE-CECILE
2 berichten
anne-cecile fr
Hallo, De ketting wordt opgeladen met een meegeleverde Usb-kabel op een Usb-telefoonoplader of op een computer.
Vanina
2 berichten
vanina fr
Effectivement j’ai reçu le cordon avec, mais je ne trouve pas l’endroit où le brancher sur le collier …
ANNE-CECILE
2 berichten
anne-cecile fr
Sous le collier entre les 2 électrodes, il y a un petit cache souple rond à soulever et le branchement se fait dessous.
Edwige
1 berichten
edwige fr
Waarvoor dienen siliconen dopjes?

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.