Vraag, productdiscussies Automatische brokjestoedieningsapparaat - 4 L - Zolia ZD 95
16 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
3 berichten
johanna
Hallo,
Ik heb twee voerautomaten gekocht voor mijn 2 katten (2 verschillende voedingen). Ik heb beide bijna tegelijkertijd geprogrammeerd, maar ik merk dat er een paar seconden verschil tussen de twee automaten is, wat een beetje verstorend is voor de kat die "later" eet. Ik heb geprobeerd beide automaten te resetten, maar het probleem blijft bestaan... Hebben jullie oplossingen? Want dit probleem kan hen allebei verstoren, terwijl ik deze aankoop juist heb gedaan om ze te reguleren en te ontspannen..
Ik heb twee voerautomaten gekocht voor mijn 2 katten (2 verschillende voedingen). Ik heb beide bijna tegelijkertijd geprogrammeerd, maar ik merk dat er een paar seconden verschil tussen de twee automaten is, wat een beetje verstorend is voor de kat die "later" eet. Ik heb geprobeerd beide automaten te resetten, maar het probleem blijft bestaan... Hebben jullie oplossingen? Want dit probleem kan hen allebei verstoren, terwijl ik deze aankoop juist heb gedaan om ze te reguleren en te ontspannen..
1 berichten
freddy
Ik heb er twee gekocht, en afgezien van het feit dat de dosering niet correct was, zijn ze allebei kapot gegaan en in de kast beland, dus ik raad het af
221 berichten
zoomalia
Hallo,Ik vind het erg vervelend voor u.Om u zo goed mogelijk te helpen, nodig ik u uit om contact op te nemen met onze klantenservice via het formulier dat beschikbaar is op uw account:- Mijn account- Bekijk al mijn bestellingen- KlantenserviceOnze adviseurs zullen u een antwoord en een oplossing bieden zodra zij uw verzoek ontvangen hebben.Fijne dag,Coralie van Zoomalia
1 berichten
aude
Hallo, kunt u mij het verschil vertellen tussen de Zolia 180 en de 95? De stem die kan worden opgenomen? Dank u.
2 berichten
valerie
Hallo,Denkt u dat het mogelijk is om deze dispenser voor grote parkieten te gebruiken?
2 berichten
valerie
Zitten de bestellingen van deze dispenser onder het deksel?
1 berichten
patrice
Oui, l'écran et les 3 boutons de commandes sont sous le couvercle.on peut lire les caractères du cadran dans le bon sens lorsqu' on est derrière le distributeur. Dans mon cas, je dois le retourner car il est contre 1 mur
1 berichten
giroud
Bonjourd, Exactement le même problème qu'évoqué, un arrêt net de la distribution alors que je l'ai acheté il y a moins de 3 mois. Même en changeant les piles, et en branchant sur secteur. Plus rien ne marche. Ce n'est pas normal.
1 berichten
agnès
Hallo,
Ik heb dit apparaat gekocht in oktober. Het werkte op batterijen. Het is plotseling een week geleden gestopt. We hebben de batterijen vervangen en getest op netstroom, maar niks... Werkt niet meer, echt jammer, we waren er heel tevreden over.
Gemeld bij Zoomalia en ze gaan me terugbetalen. Ik wilde het opnieuw kopen maar gezien de commentaren ga ik me onthouden. Het heeft 5 maanden geduurd.
1 berichten
francois
Hallo, ik heb sinds vanochtend helaas hetzelfde probleem als u, ik heb een klacht gestuurd naar de klantendienst in de hoop dat ze het nodige zullen doen.
1 berichten
lilian
Bonjour,j'ai acheté ce produit il y a 4 mois.Il fonctionnait sur le secteur (et non par piles).Depuis 2 semaines, il ne fonctionne plus : ne délivrant plus de croquettes par programmation, comme si le poids des croquettes bloquait le mécanisme.Vraiment très décevant ! 50 euros partis en fumée !JE LE DECONSEILLE FORTEMENT AU VU DE LA LONGUE LISTE DES RETOURS D'AVIS MECONTENTSCdlt