Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Automatisch zelfreinigend kattenbak Omega Pow

77% van klanten

bevelen dit product aan

21 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
sebastien
1 berichten
sebastien fr
Hallo,Is er een aanpasbare klapdeur voor dit product?Met vriendelijke groet
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour, Il n'existe pas de porte battante pour cette maison de toilette.
Cordialement,
L'équipe Zoomalia
Mathias
1 berichten
mathias fr
Hallo, wat is de kleur van het product? Bruin of groen? Is het kleine model voldoende voor één kat?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour, Le produit est gris taupe. Le petit modèle conviendra pour un chat de taille petite à moyenne. Cordialement, L'équipe Zoomalia
Nicolas
1 berichten
nicolas fr
Ik heb een Maine Coon, denkt u dat er genoeg ruimte is in het grote model zodat hij comfortabel zijn behoefte kan doen?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Deze kattenbak zou net geschikt kunnen zijn voor een Maine Coon, omdat een deel van het oppervlak gereserveerd is voor het schoonmaken en niet toegankelijk is. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Brigitte
1 berichten
brigitte fr
Hallo, is het mogelijk om dit model te gebruiken zonder het bovenste deel, en het alleen op te zetten tijdens het schoonmaken? Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, In principe is het mogelijk. Echter, als uw kat de voorkeur geeft aan een echte kattenbak, raden wij de volgende kattenbak aan: https://www.zoomalia.com/animalerie/bac-a-litiere-pour-chat-berto-p-9380.html Het schoonmaken is eenvoudig en voorkomt elk direct contact met het vervuilde kattengrit. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia team
Marie
2 berichten
marie fr
Hallo,Ik gebruik de kattenbakvulling Cat's Best Nature Gold die plantaardig en klontervormend is. Kan ik deze gebruiken met dit product?Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Een klontvormende kattenbakvulling is perfect geschikt voor deze kattenbak. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
stephane
2 berichten
stephane fr
Hallo, ik heb een grote kat 7,5kg. Bestaat deze in XL? Zo niet, wat zijn de afmetingen van de opening? Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, U moet referentie 41898 nemen voor uw kat. Cordialement, Het Zoomalia team
Aymeric
3 berichten
aymeric fr
Voor 4 katten, is het beter om er 4 of twee "Zelfreinigende kattenbak - Grote model" te kopen?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Minstens twee kattenbakken. Dit hangt af van hoe vaak u de kattenbak verschoont en hoe "kieskeurig" uw katten zijn. Drie zou een goede middenweg kunnen zijn. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Julie
1 berichten
julie fr
Hallo,Kunt u mij de buitenafmetingen van het kleine model geven?Dank u.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De afmetingen van het kleine model zijn: Breedte 48 cm Hoogte 42 cm Diepte 44 cm Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
MELODIE
2 berichten
melodie fr
hallo, kan ik de kattenbakvulling van Cats Best gebruiken met deze bak?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, U heeft een klonterende kattenbakvulling nodig. We raden u aan om de video op onze productpagina te bekijken voor gebruiksaanwijzingen. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
sophie
1 berichten
sophie fr
hallo, welk type kattenbakvulling moet ik nemen voor het zelfreinigende kattenbak omdat de siliconen die ik nu heb niet werkt, dank u
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, We raden u aan gebruik te maken van de kattenbakvulling op basis van silica gel van het merk Perlinette of Nullodor Met vriendelijke groet, Madeline van Zoomalia
Jerome
1 berichten
jerome fr
Hallo, ik zou graag de afmetingen willen weten voor de verschillende modellen (groot en klein) van dit artikel. Bedankt.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De afmetingen voor het kleine model zijn 48x42x44cm (breedte x hoogte x diepte) De afmetingen voor het grote model zijn 55x50x50 (breedte x hoogte x diepte) Met vriendelijke groeten, Madeline van Zoomalia

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.