Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Popote Snoepjes voor zelfbereiding voor honden

100% van klanten

bevelen dit product aan

4 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Pascale
1 berichten
pascale fr
Ik heb de maatschep niet ontvangen bij mijn eerste bestelling!!!
Ludivine
1 berichten
ludivine fr
Hallo, de mijne zat in het zakje met het poeder voor de bereiding, heeft u die niet?
Sarah
1 berichten
sarah fr
Hallo, ja, dat is mij ook overkomen de eerste keer, ik moest een tweede bestellen om het te krijgen
Pascale
1 berichten
pascale fr
Eh non
Zoomalia
221 berichten
zoomalia fr
Hallo,

Het spijt me te horen dat sommigen van u uw artikel niet volledig hebben ontvangen.

Om u zo goed mogelijk te kunnen helpen, verzoek ik u ons klantenserviceteam te contacteren via het formulier dat beschikbaar is op uw account:

- Mijn account
- Bekijk al mijn bestellingen
- Klantenservice

Onze adviseurs zullen u een antwoord en een oplossing bieden zodra zij uw verzoek hebben ontvangen.

Fijne dag,

Coralie van Zoomalia

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.