Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Soepele mand voor honden

75% van klanten

bevelen dit product aan

22 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Leslie
1 berichten
leslie fr
Hallo, welke maat zachte hondenmand raadt u aan voor een Brittany Spaniel? Bedankt
Sonia
2 berichten
sonia fr
Hallo, ik wilde weten wanneer u voorraad zult hebben voor maat 3?! Bedankt voor uw antwoord.
Sonia
2 berichten
sonia fr
Hallo, ik wilde het gewicht van de verschillende maten van dit hondenhok weten?!Welke maat moet ik nemen voor een Coton de Tuléar die tussen de 7 en 8 kg weegt en van gemiddelde grootte is?!Hij heeft ruimte nodig om zich te bewegen en eventueel een kussen neer te leggen.Is het praktisch en makkelijk te vervoeren?!Zit er een klein matje in?!Bedankt voor uw antwoord.
Didier
2 berichten
didier fr
Hallo.Ja, hij is gemakkelijk te vervoeren. Het matras is niet voldoende voor zijn comfort.Wij hebben een kruising van een Jack Russell en een Beagle, van 12 kg en we hebben een 50 bij 50 bij 60 genomen. Ze heeft ruimte om te draaien. Wij zijn zeer tevreden over het product.Met vriendelijke groet.
Didier
2 berichten
didier fr
Het product is heel licht om te dragen.
Bruno
1 berichten
bruno fr
Super producten, gemakkelijk te vervoeren, op te bergen en te reinigen. Aangenaam voor de hond.
Clarisse
1 berichten
clarisse fr
Hallo, is de kooi stijf of echt heel soepel? Want ik wil niet dat mijn hond het kan omkeren
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Goedendag Mevrouw, De hondenmand is gemaakt van zacht doek met stevige bogen. Het blijft daardoor relatief licht van gewicht. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Mélina
1 berichten
mélina fr
Hallo, hoe moeten we de afmetingen van het reishok begrijpen? Bij voorbaat dank
MIKE
1 berichten
mike fr
Hallo, Ik heb een Maltezer en hij weegt bijna 5 kg. Denk je dat een 50/50 groot genoeg zal zijn? We zouden het ook graag als mand binnenshuis willen gebruiken en er een kussen in leggen. Welk kussen zou je dan adviseren?
virginie
1 berichten
virginie fr
hallo ik heb een jack russel van 6 kg, welke maat raadt u mij aan??? en welke maat voor het onderbrengen van twee jack russel dank u
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, We kunnen u dit hondenhok aanbieden: 30764 Hondenhok voor reizen, 3: 50 × 50 × 60 cm, donkerblauw/beige Twijfel niet om de maten van uw honden op te meten om de juiste maat te kiezen. Met vriendelijke groet, Sandy van Zoomalia
Pauline
1 berichten
pauline fr
Goedenavond, ik zal binnenkort een parson russell puppy (groter dan een jack) verwelkomen. Ik wilde weten welke maat ik moet nemen? Alvast bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Wij raden ten minste maat 2 aan. Met vriendelijke groet, Christelle van Zoomalia
Valérie
3 berichten
valérie fr
Hallo,Opent het hondenhok referentie 30766 ook aan de zijkant??? (De referentie vermeld in de beschrijving over dit detail komt niet overeen met die van het product).Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, de referenties waren inderdaad onjuist, de beschrijving van de productfiche is bijgewerkt. Er zijn inderdaad extra ritsen aan de zijkant voor de referenties 30765 en 39766. Met vriendelijke groet, Christelle van Zoomalia
celine
1 berichten
celine fr
Hallo, ik zal binnenkort een 4 maanden oude cavalier King Charles verwelkomen. Welk stoffen hondenhok moet ik kopen dat ook geschikt zal zijn als hij volwassen is? Bedankt!
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Het is moeilijk om u goed te adviseren over een hondenhok voor een puppy, vooral omdat u hetzelfde hondenhok wilt gebruiken voor uw hond als hij volwassen is. We raden het hondenhok maat 2 aan, maar het kan in het begin een beetje groot zijn voor uw puppy. Met vriendelijke groet, Christelle van Zoomalia
Christine
2 berichten
christine fr
Hallo, met betrekking tot de afmetingen, 55X65X80cm in welke volgorde staan de hoogtes, breedtes en lengtes, bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De afmetingen zijn lengtexbreedtexhoogte. Met vriendelijke groet, Christelle van Zoomalia
jennyfer
2 berichten
jennyfer fr
hallo ik heb 5 katten waarvan de grootste 5 kilo weegt hun totale gewicht is 23 kilo en is het mogelijk om ze alle 5 tegelijkertijd veilig te vervoeren (verhuizing) in het transportkennel nr. 5 ref 30766. Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Dit artikel is een zachte kennel en geen draagtas. U kunt uw katten dus niet in deze tas vervoeren, die bedoeld is om neer te zetten. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.