Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies YOOS Hondenhalsband ter ondersteuning van de gewrichten

90% van klanten

bevelen dit product aan

10 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
valerie
1 berichten
valerie fr
Hallo, veel mensen melden een sterke geur die verband houdt met de verspreiding van essentiële oliën, kan het gebruikt worden voor een hond zonder risico voor de katten in het huis die hem vergezellen?
Aude
1 berichten
aude fr
Bonjour, ça n'a pas posé de problème à mon chat de 3 ans
Genevieve
1 berichten
genevieve fr
Merci de m'indiquer la date limite d'utilisation du pack 3 mois collier yoos taille S 46,5 cm
cristophe
2 berichten
cristophe fr
Hallo, de halsbanden zijn maximaal 40 dagen effectief, daarom wordt aanbevolen om ze elke maand te vervangen en een pakket voor drie maanden bevat dus 3 pakjes. Wat betreft de houdbaarheidsdatum, deze staat aangegeven op de pakjes en alleen Zoomalia is bevoegd om daarop te antwoorden (eventueel via hun ondersteuning). Wat mij betreft, ik heb nog nooit een verlopen datum gehad op de halsbanden afkomstig van Zoomalia.
liv
1 berichten
liv fr
Heel interessant als idee van onderwerp dank je voor de uitleg :)
Léa
1 berichten
léa fr
Hallo, mijn hond begint tekenen van artrose te vertonen en ik wil haar graag verlichting bieden. Is deze halsband effectief in het verlichten van artrose? Is het compatibel met de Seresto anti-teek en vlo halsband?
CHRISTINE
1 berichten
christine fr
L'odeur du collier est tellement forte que je ne la supporte pas. J'ai retiré le collier de mon chien le jour même avant de savoir si c'est efficace.
Manon
1 berichten
manon fr
Hallo, mijn hond heeft ook artrose en sinds enige tijd gebruik ik de Yoos halsband voor haar, en ik moet zeggen dat het zeer effectief is. De geur is in het begin erg sterk, maar die neemt snel af (binnen ongeveer 1 of 2 dagen). Wat betreft de effectiviteit, bij mijn hond (een 10 jaar oude Australische herder van 28 kg) werkt het ongeveer anderhalve maand. Maar omdat het een halsband met essentiële oliën is, net als bij ons, moet de hond er ontvankelijk voor zijn. Mijn hond is dat, en het werkt echt heel goed (ze begint weer te spelen, te rennen, opstaan gaat makkelijker, ze loopt bijna niet meer mank, etc...). Maar het verschilt per geval.
stephanie
4 berichten
stephanie fr
Hallo, mijn hond had ernstige artritisaanvallen, ik denk dat de halsband hem een beetje opluchtte, maar de oplossing voor ons was om een traagschuimmatras te kopen. Sindsdien zijn we gestopt met medicijnen en andere dingen en hij heeft geen enkele aanval van artritis meer gehad!
cristophe
2 berichten
cristophe fr

Hallo, het werkt heel goed op mijn hond (chihuahua van 15 jaar) en het is vrijwel meteen effectief nadat ik de halsband heb omgedaan (ik dacht in het begin aan toeval, dus ik heb even gewacht voordat ik een nieuwe halsband omdeed en toen merkte ik dat het geen toeval was, tenzij mijn hond een heel goede acteur is). Echter, zoals Manon_H al zei, moet de hond er wel ontvankelijk voor zijn. De geur is erg sterk, zoals Christine_L aangaf, en kan hoofdpijn veroorzaken, maar dat gaat niet lang mee, alleen de eerste drie dagen. Maar als het uw hond verlichting geeft, is dat het belangrijkste. (in het ergste geval kunt u de halsband drie dagen buiten de verpakking laten liggen (op een beschutte plek) voordat u hem om doet bij uw hond)

Persoonlijk hoef ik geen voedingssupplementen toe te voegen (bijvoorbeeld Agilum), omdat de halsband voldoende is. De duur is min of meer 1 maand; als u ziet dat uw hond minder actief wordt, is het tijd om hem te vervangen.

Wat betreft de anti-vlooienhalsband, ik gebruik persoonlijk druppels, maar er staat geen contra-indicatie op de verpakking.
Guy
1 berichten
guy fr
Ja, eerlijk gezegd is het geweldig voor mijn twee Staffies, het werkte ten minste een maand of twee

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.