Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

wil een hond adopteren ...

3 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
tiav
1 berichten
tiav fr


Hallo allemaal,

ik wil graag een hond adopteren, maar ik weet niet welk ras, kunnen jullie mij helpen een ras te vinden dat bij me past?

Hier zijn mijn "criteria":

- ik wil een gehoorzame en makkelijk te trainen hond om agility mee te kunnen doen (geen hyperactief ras)

- liever een kleine hond

- hij moet alleen kunnen zijn

- kortharig of met kort haar, bij voorkeur

- en tegelijkertijd een hond die thuis relaxt is

Dus als jullie me kunnen helpen (tenminste, als het lukt...). Ik heb een voorkeur voor mopshonden (maar helaas zal het niet makkelijk zijn om agility met hem te doen).

Bedankt.

douglas
1 berichten
douglas fr

Als je wilt, ik heb een hond te geven, ze luistert goed, ze is ongeveer 7 maanden oud, ze heeft al geleerd zitten, liggen en nog veel meer dingen, ze is stevig maar niet erg groot, maar heeft een sterk postuur! Zeer vriendelijk en als we met haar wandelen trekt ze niet aan de riem, als we zeggen 'naast' loopt ze terug op ons niveau. Als je meer details wilt, neem dan contact met me op via e-mail [email protected]

Camille
5 berichten
camille fr

Hallo, ik heb mijn forum voor hondenadoptie gecreëerd, ik zou je hebben geantwoord dat een Australische herder ideaal zou zijn geweest voor dit soort oefeningen,

anders kan een labrador ook volstaan

als je wilt hebben we nog steeds kruising labrador puppy's (beige kleur) beschikbaar, we hebben ook een 1 jaar oude mannelijke Australische herder die goed zou zijn voor dit soort werk.

http:/louloucheznous.forums-actifs.com/

Camille
5 berichten
camille fr
<left>Hallo, ik run een adoptieforum voor honden en ik zou je zeggen dat de beste hond voor dit soort oefeningen de Australische herder is, maar je kunt ook labradors of iets dergelijks nemen. Als je wilt, heb ik veel honden beschikbaar voor adoptie. Je kunt een volwassen hond nemen (1 of 2 jaar oud), want je zou eigenlijk geen agility moeten beoefenen met een puppy, die kan later problemen krijgen met zijn botten. Als je hulp nodig hebt met je zoektocht, ben ik beschikbaar. Je hoeft me alleen maar te contacteren zodat we echt kunnen kijken welk type hond het beste bij jou zou passen en het beste bij jouw levensstijl past.</left><left>http:/louloucheznous.forums-actifs.com/</left>

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.