Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

welke vissoorten

1 réponse
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
paolo
16 berichten
paolo fr


ik heb een aquarium van 180l

ik heb al 10 neontetra's

kan ik daar nog tateurndina en iriatherina aan toevoegen?

bedankt

Alain
259 berichten
alain fr

Bonjour,

 

- De Tateurndina ocellicauda kunnen zonder probleem het aquarium delen met "Rode Neuzen".

Ze leven in groepen en het aquarium moet rijkelijk beplant zijn en veel schuilplaatsen (wortels) bevatten, aangezien ze vaak strijden om hun territoria te verdedigen. Deze gevechten beperken zich tot intimidatie.

- Iriatherina werneri zijn vissen die niet erg gesteld zijn op actieve buren, zeker niet tijdens het eten. Als er een aanzienlijke voedselconcurrentie is, kunnen ze bovendien stoppen met eten en snel verzwakken.

Het is beter om ze te houden met vissen die niet dezelfde leefruimte delen.

 

Alain


Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.