Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Welke vis past bij mij

2 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Maylis
6 berichten
maylis fr

Bonjour je cherche des poissons qui pourraient me convenir car je ne trouve pas :
- je suis débutante donc il me faudrait un poisson pas trop compliqué à maintenir
- malgré mon manque d'expérience je suis prête à faire des efforts (beaucoup me documenter, me renseigner au près de professionnels...)
- niveau matériel j'ai à peu près tout (filtre, chauffage, bulleurs, éclairage, tests ph...)
- j'ai un aquarium de 12L et un autre de 30L
- en terme de poisson, j'aimerai un poisson qui ait de plutôt longs voiles et qui soit peut vivre avec des membres de son espèces soit qui peut vivre avec une autre espèce de poisson

Voilà pour toutes les informations et critère de recherche et j'espère que vous m'aiderez à trouver mon petit bonheur !

Merci
Michel
470 berichten
michel fr
hallo, helaas, behalve een vechtvis, geen vissen in een 30L. Er blijven nog garnalen over maar die zijn niet compatibel met de vechtvis. Michel
Maylis
6 berichten
maylis fr
Et même des killies ce ne serai pas possible ?

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.