Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Welke transportkooi voor een dalmatiër?

1 réponse
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
megane
1 berichten
megane fr


hallo,

ik zou graag een transportkooi willen kopen, maar vooral voor thuisgebruik.

De kooi die mij interesseert, is de gegalvaniseerde transportkooi van Trixie.

nu is mijn vraag welke afmeting ik moet nemen voor een Dalmatiër?

bedankt, tot ziens

Sabrina
58 berichten
sabrina fr

Hallo Mégane,

 

Ik denk dat je om een goede keus te maken voor een kooi, je hond moet meten. Aangezien het een kooi voor in huis is (voor wanneer je er niet bent, neem ik aan), zou je misschien het grootste model moeten nemen, zodat je hond genoeg ruimte heeft.

Wat denk je ervan?

Tot snel!

Sabrina


Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.