Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Welke neon kiezen

2 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
SEBASTIEN
1 berichten
sebastien fr


Ongeveer 4 maanden geleden heb ik twee T8 30Watt neonbuizen voor aquariums SUN-GLO 4200K geïnstalleerd, en tot mijn verbazing ontwikkeling van algen op planten, ruiten en bovenop het grind. Men heeft mij verteld om een roze buis en een gele buis te plaatsen, wat denkt u ervan? En welke wattage zou ik moeten gebruiken voor 180 liter water? Ik wil een neon plaatsen om mijn goudvissen te benadrukken en een neon voor de planten en om te vechten tegen de algen.

Equipe
134 berichten
equipe fr

Hallo,

Zoals we hebben aanbevolen, gebruik een witte en een roze neon. Probeer ook uw verlichtingstijd te verminderen.

Wij wensen u een fijne dag.

Met vriendelijke groet.

Het Zoomalia team

Jean-Pierre
404 berichten
jean-pierre fr

Hallo,

wat is de kwaliteit van het aquariumwater en hoe vaak en hoeveel waterverversing wordt er uitgevoerd?

Wat is de leeftijd van de huidige neons, en zeker geen direct zonlicht?

60 W. verlichting is prima; echter moet je zo veel mogelijk vermijden om wit licht te gebruiken (in het spectrum zit blauw dat de groei van algen bevordert); buizen NTX (straling in het roze) zijn heel goed als ze nog bestaan.

Aquaristische groeten.

 


Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.