Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Welke blafhalsband kiezen?

3 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
corinne
7 berichten
corinne fr


Hallo, ik heb twee honden (twee poedels, een mannetje en een vrouwtje) maar het enige probleem is dat ze blaffen en dit, begrijp ik, stoort de buren (ik woon in een appartement)

Voor nu neem ik ze constant met me mee (ik werk niet) want zodra ik ze alleen laat, blaffen ze aan een stuk door tot ik terugkom.

Ik zou graag advies willen over blafbanden, wetende dat ik geen elektrische stimulatie wil.

 

Bedankt voor jullie advies

 

 

Sandy
81 berichten
sandy fr
Hallo Corrine, Ik weet dat er "stimulatie" halsbanden zijn die geluiden of trillingen uitzenden op batterijen, speciaal gemaakt voor mensen die geen elektrische stimulatiehalsbanden willen gebruiken. Je hebt er een op de site! Tot ziens
camille
2 berichten
camille fr

Hallo, als ik zo vrij mag zijn, een anti-blaf halsband heeft geen zin...als uw honden blaffen als u er niet bent, betekent dit dat zij zich op dat moment ongemakkelijk voelen... Het is dus belangrijk om te analyseren waarom ze blaffen als u er niet bent. Vervolgens een aangepaste therapie uitvoeren... Het behandelen van symptomen helpt niet, Elke neiging heeft zijn oorsprong en bij elke oorsprong kan ook variëren afhankelijk van het individu. Er zijn dus nooit standaardoplossingen voor enig vervelend gedrag, want anders kunnen we fouten maken en de symptomen verergeren!! Zeer zeer ernstig omdat voor al dit gedrag, als een verkeerde diagnose wordt gesteld en verkeerde oplossingen worden genomen, agressief gedrag kan ontstaan!

een symptoom (gedrag) wijzigen met mechanistische technieken verplaatst het probleem zonder het ooit op te lossen. Het is alsof je genoeg hebt van het feit dat je hond altijd wil rennen en als oplossing zijn benen afknipt! Dat neemt niet zijn verlangen om te rennen weg...De zin is er nog steeds, het ongemak is er nog steeds, als ze niet meer kunnen blaffen om het ongemak uit te drukken, riskeren ze iets anders te doen in plaats daarvan: zoals vernielen...het probleem verplaatsen is niet het oplossen. Als u advies nodig hebt, sta ik tot uw beschikking... Er is een opleiding die u zou kunnen interesseren, ik laat u de website:

www.epc-animalier.fr

of www.education-canine-14.com rubriek vorming

corinne
7 berichten
corinne fr

[links]hallo, ik dank u voor uw antwoord, ik reageer een beetje laat, mijn excuses daarvoor.[/links]
[links]Mijn mannelijke poedel blaft niet meer als ik hem alleen laat, maar mijn kleine teefje wel, behalve vanmorgen, toen ik even een boodschap ging doen. Ze begon te huilen en ik heb haar echt streng toegesproken voordat ik vertrok (ik weet dat het niet moet, maar ik was geïrriteerd). Ik zei tegen haar: nee, ga nu naar je bed. Ze liet haar hoofd zakken en ging bijna met haar buik over de grond naar haar mand, en het was stilte op de radio van mijn vertrek tot mijn terugkomst, geen geblaf. Natuurlijk maakte ze een feestje toen ik terugkwam, ik heb 10 minuten lang niets tegen haar gezegd. Daarna zei ik: dat is goed mijn schatje.[/links]
[links]Voordat ze bij mij kwam, was ze bij een oudere persoon, toen ik haar ophaalde was ze vel over been, dus ik heb haar bijgevoed met kwalitatief goede brokken, het kostte me 4 tot 5 maanden om de brokken te vinden die bij haar passen. (ik gaf haar terrines maar die vulden haar niet op) Eerst weigerde ze alle brokken. Toen ik haar haar eerste schaal proplan voorzette, herinner ik me dat ze een feestje bouwde en ze heeft ze allemaal opgegeten.[/links]
[links]ik heb haar goed opgevoed teruggekregen, ze begrijpt ongelooflijk veel dingen en woorden.[/links]
[links]fijne zondag[/links]
[links]dank je[/links]
[links] [/links]
[links] [/links]

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.