Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Pomp WATSEA TOP FLOW met variabel debiet

85% van klanten

bevelen dit product aan

7 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Clara
2 berichten
clara fr
Hallo, in de beschrijving staat "Verstelbaar debiet van 300 tot maximaal 550 L/u | Maximale waterhoogte: 122 cm." Ik ben van plan de pomp te gebruiken voor een waterval in een terrarium op 80 cm hoogte. Zou deze geschikt zijn? Zou het debiet niet te hoog zijn voor een zwakke stroming van 24L/uur? Ik weet dat de druk het debiet zal verminderen, maar ik weet niet in welke mate. Bedankt voor uw hulp!
Annie
1 berichten
annie fr
Hallo, is het mogelijk om met deze pomp een zandfontein in een aquarium te laten werken? Zo niet, welke zou u aanbevelen? Dank u.
Sonia
3 berichten
sonia fr
Hallo, ik wil een paludarium maken (aqua van (' liter) met water aan de voorkant. Ik zou graag deze pomp willen gebruiken om water naar het water van de palu te brengen zodat er een klein stroompje water ontstaat. Is dit mogelijk met deze pomp? Nina
thuy
2 berichten
thuy fr
Hallo, kunt u mij de afmetingen van deze pomp geven, alstublieft... Is de aangegeven diameter de buitendiameter of de binnendiameter???
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Hallo,

De totale afmetingen van de pomp zijn 4,5 x 4,5 x hoogte (met de uitgang) 5,5 cm.

Met vriendelijke groeten,
Het team van Zoomalia
Aurélien
1 berichten
aurélien fr

Hallo, Is deze pomp geschikt om een fontein te maken in een tropisch terrarium? Met vriendelijke groet,
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, deze pomp is niet ontworpen voor dit type gebruik, het zal niet geschikt zijn. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia team

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.