Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Buitenfilter Watsea POWER

74% van klanten

bevelen dit product aan

35 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Fatima
1 berichten
fatima fr
Hallo, ik heb deze pomp in 2018 gekocht en het is geweldig en doet zijn werk goed, het enige probleem is dat na het schoonmaken en weer in elkaar zetten, het water blijft lekken, ik weet niet wat ik moet doen
Sophie
4 berichten
sophie fr
Hallo, ik krijg de filter niet opgestart. Moet je meerdere keren of lang drukken? Kan je het vooraf met water vullen om het opstarten te vergemakkelijken? Bedankt
Tiphaine
1 berichten
tiphaine fr
Hallo, ja, je moet het zwarte deel waar de 2 pijpen bevestigd zijn verwijderen en het tot de rand voorvullen, dan het zwarte deel terugplaatsen en het aansluiten, en dan zou het moeten werken. Ik heb hetzelfde probleem gehad
Sophie
4 berichten
sophie fr
dank u voor uw antwoordgoede avond
Michel
470 berichten
michel fr

Bonjour Le charbon ne sert qu’après un traitement médical. Il se met directement dans un panier après rinçage. Michel
mélanie
1 berichten
mélanie fr
Hallo, verkopen jullie de koolstof met netje voor de power 800 pomp? want ik kan het niet vinden op de site. Waar moet ik de koolstof en het netje apart kopen? Als dat het geval is, welke koolstof moet ik kiezen en welk netje moet ik nemen? Bedankt
Maxime
1 berichten
maxime fr
Hallo, het team van Zoomalia,

Een vriend heeft een probleem met een 2800 Watsea filtratiesysteem (lek van een kraan). Is het mogelijk de kranen (diameter 22 mm en diameter 19 mm) te vervangen door kranen van een ander merk zoals Eheim of JBL???? Bedankt aan jullie.

Met vriendelijke groeten,
Michel
470 berichten
michel fr
Hallo Gezien de prijs van het reserveonderdeel, slechts 10€ op Zoomalia, niet nodig om je druk te maken. Michel
Ingrid
8 berichten
ingrid fr

Hallo,

Kan ik tegelijkertijd superactieve koolstof en ClearMec Plus gebruiken met een extern filter?

Dank u.

Met vriendelijke groeten,
Michel
470 berichten
michel fr
goedemorgen, de kool wordt alleen gebruikt na een medische behandeling. Bewaren voor het geval dat. Michel
Franck
1 berichten
franck fr
Hallo, ik heb net de watsea power 1200 pomp aangeschaft en ik moet eerlijk zeggen dat ik teleurgesteld ben over het lawaai dat het maakt. Aanvankelijk dacht ik dat het aan de lucht lag, en inderdaad, ik heb hem in verschillende hoeken gekanteld, het geluid is iets verbeterd maar het blijft toch vervelend. Heeft u misschien een oplossing? Alvast bedankt voor uw antwoord.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Wij adviseren u om na te gaan of alle onderdelen goed zijn geïnstalleerd zoals aangegeven in de handleiding, en te controleren of de steun waarop het filter rust wel stabiel is. Tot op heden hebben wij maar weinig negatieve feedback ontvangen over het geluid van dit filter, waarvan het niveau vrij standaard is. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
eric
1 berichten
eric fr
goedenavond, ik heb een watsea power 1600 externe filter gekocht en mijn vraag gaat over de volgorde van de mandjes op het karton van onder naar boven zijn er keramische ringen, bio-schuim + bioballen, actieve kool en filtermousse + bio-schuim en in de handleiding is het altijd van onder naar boven filtermousse + bio-schuim, actieve kool, bio-schuim + bioballen en keramische ringen welke is de juiste. Bedankt voor uw antwoord.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Wij adviseren u de tweede optie, die het meest geschikt lijkt. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Virginie
6 berichten
virginie fr
Hallo,

Ik heb een externe filter Power 1200 gekocht en ik twijfel over de volgorde van de filtermedia. Aangezien in de Engelse en Franse handleidingen de volgorde niet hetzelfde is, wie moet ik geloven?

Ik heb onderin de biologische sponzen geplaatst, in het midden de actieve kool en bovenaan de keramische noodles.

Bedankt voor de informatie.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De instructies die in de Franse handleiding staan, moeten worden gevolgd. Met vriendelijke groet, Het team van Zoomalia
isabelle
1 berichten
isabelle fr
bonjour quel est la durée de garantie pour la pompe power 1600
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De garantie op dit product is 1 jaar. Met vriendelijke groet, Het team van Zoomalia
florent
1 berichten
florent fr
Hallo, ik heb een vraag over de watsea 1600 filter, ik vind dat hij veel lawaai maakt, het lijkt alsof er lucht in zit. Ik heb geprobeerd hem in alle richtingen te draaien, maar niets helpt! Ik heb luchtbellen bij de inlaatpijp, moet ik een paar dagen wachten tot hij volledig ontlucht is?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, het kan een paar dagen duren voordat de lucht goed is verdwenen. Je moet het apparaat correct kantelen in alle hoeken voor een paar seconden om de lucht te helpen ontsnappen.

Met vriendelijke groeten,
Het Zoomalia-team
thomas
2 berichten
thomas fr
Hallo, is het model 1600 voldoende voor een aquarium van 450 l met een volwassen schildpad? Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De Power 1200 zal voldoende zijn voor uw aquarium. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Xavier
6 berichten
xavier fr
Hallo, Ik heb de externe filter Watsea POWER 1200 gekocht, kunt u mij vertellen of de uitloopslang boven of onder het waterniveau moet zijn? De handleiding legt het niet uit, ik had altijd pompen met een uitlaat ondergedompeld in het water, kunt u mij helpen en dit bevestigen? Wat betreft de montage van de in- en uitlaatslang, kunnen deze naast elkaar staan? Omdat in een video van Zoomalia over de montage van de externe filter Watsea POWER, ze naast elkaar worden gemonteerd tijdens de montage. Bedankt bij voorbaat voor uw hulp. Xavier C.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De uitstroomslang kan zowel in als buiten het water geplaatst worden, dat maakt niet uit. Het is echter noodzakelijk dat het externe filter lager geplaatst wordt dan het aquarium.Wat betreft de in- en uitstroomslangen, deze kunnen zonder problemen naast elkaar geplaatst worden. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Clément
1 berichten
clément fr
Hallo, ik heb net een watsea 1600 externe filter ontvangen. Zodra de filter in werking is gezet, lekt het bij de naad van het deksel en bij de ingang van de stroomkabel aan de zijkant van de kap. Ik heb het meerdere keren gedemonteerd om te controleren of alle onderdelen goed op hun plaats zitten, maar er verandert niets. Welke oplossing stelt u voor?
nathalie
1 berichten
nathalie fr
Bonjours j'ai acheter cette pompes mais depuis hier impossible de l'amorcer... POURRIEZ VOUS M'AIDER ????
olivier
1 berichten
olivier fr
bonjour quelles sont les dimensions de la 1200 svp?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Bonjour, Les dimensions de la pompe 1200 sont 24 x 24 x h 40.5 cm. Cordialement, L'équipe Zoomalia
Anne-Sophie
1 berichten
anne-sophie fr
Hallo, Ik zou graag willen weten of het mogelijk is om later de filtermassa's naar eigen keuze te gebruiken? Of moet men die van het merk van de filter opnieuw kopen? Met vriendelijke groet
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Bonjour,

Vous pouvez utiliser les masses de votre choix tant qu'elles sont équivalentes à celles d'origine.

Cordialement,

L'équipe Zoomalia
Catherine
1 berichten
catherine fr
Bonjour, pendant combien de temps garantissez-vous le suivi des pièces de rechange et masses filtrantes?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De producten van WATSEA hebben een garantie van 1 jaar en de opvolging van de verbruiksartikelen wordt door ons verzorgd. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.