Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Osmosetoestel Watsea voor aquarium

89% van klanten

bevelen dit product aan

39 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
florian
1 berichten
florian fr
Hallo, ik heb de watsea osmoseapparaat gekocht voor een aquarium van 50 gallons, ik heb 450 ml osmosewater verzameld voor 85 liter afvalwater zonder enige lekkage bij een druk van 4 bar, is dit normaal
Alain
1 berichten
alain fr
Als u niet minimaal een rendement van 20% behaalt, dan klopt er iets niet.
Renée-Claire
1 berichten
renée-claire fr
Hallo! Ik heb mijn osmoseapparaat van 190 l geïnstalleerd. Ik gebruik het nu 3 dagen. Vandaag heb ik N2 en N3 in mijn osmosewater getest. Ik merk op dat de osmose niets heeft gedaan met betrekking tot deze twee criteria. Het osmosewater heeft dezelfde waarden van dioxide en nitriet als het kraanwater. Dit verbaast mij zeer.
rene
4 berichten
rene fr
ik heb op dat vlak geen enkel probleem, misschien is het een verkeerde aansluiting
Michel
470 berichten
michel fr
Hallo, Voordat u de osmose-apparaat voor de eerste keer gebruikt, wordt geadviseerd om het apparaat een half uur lang leeg te laten draaien, dat wil zeggen met de kraan open. Voordat ik het elke keer gebruik, laat ik het 5 minuten lang leeg draaien om de membraan te reinigen. Michel
Gerard
3 berichten
gerard fr
Hallo, bij mij stroomt het water snel door de rood-witte pijp en als ik het test, behoudt het de eigenschappen van kraanwater.
Christelle
2 berichten
christelle fr
Bonjour, avez-vous bien mis le petit robinet blanc (avec manette bleue) en position fermée ?
Gerard
3 berichten
gerard fr
Hallo, zelfs als de kraan dicht is, stroomt het water snel door de leidingen en het is zelfs het rode water waar het iets minder snel stroomt, en het water dat eruit komt is niet gedemineraliseerd.
Michel
470 berichten
michel fr
Hallo, de watertoevoer gaat via het filterpatroon, gaat door het koolstoffilter, komt boven in het ontkalkingspatroon binnen en komt er aan de onderkant weer uit. Een vuilwateruitgang met de kraan en de andere voor gedemineraliseerd water. Het is mogelijk dat de uitgangen zijn omgewisseld. Te testen. Michel
julie
1 berichten
julie fr
Hallo, heeft iemand een exacte referentie om te weten op welk type kabel de osmose-apparaat moet worden aangesloten? Geen van mijn kranen is compatibel, alvast bedankt!
Michel
470 berichten
michel fr
Bonjour Normalement c'est du 20/27. Le même que l'alimentation machine à laver. Michel
Christelle
2 berichten
christelle fr
Zoals Michel zei, sluiten we aan op de kraan van de wasmachine. Ik heb een Y-kraan gekocht met een binnendraad van 3/4 inch (ongeveer 24,2 mm) en twee buitendraads van 3/4 inch (ongeveer 26,4 mm) om twee watertoevoerleidingen aan te sluiten (de osmoseapparaat en mijn wasmachine), het werkt perfect!
Alain
3 berichten
alain fr
Hallo, Hoe verwijder je de rode doppen om de slangen aan te sluiten? Alvast bedankt. Met vriendelijke groeten, Alain Carlier
STEPHANE
1 berichten
stephane fr
Hallo, inderdaad, ik had hetzelfde probleem en ik merkte dat elk "uiteinde" met een rode dop een soort clip is. U zult zien dat als u er aan trekt, u twee delen kunt zien, houd het bovenste deel naar beneden en het komt vanzelf los; het is als een dubbele veiligheid.
sophie
1 berichten
sophie fr
Vous devez appuyer et tirer dessus en meme temps pour les faire sortir sans forcer.Vous avez normalement tout de précis sur le manuel d'utilisation
Jean
7 berichten
jean fr
Verwijder de blauwe clip, druk de ring die het vasthield in, en trek tegelijkertijd aan de rode dop. Dezelfde procedure voor het plaatsen van een slang, plaats daarna de blauwe clip terug.
Pauline
1 berichten
pauline fr
Hallo, Ik ben waarschijnlijk dom, maar ik slaag er niet in om de kleine rode dopjes te verwijderen nadat ik de blauwe ring heb verwijderd. Kunt u mij uw trucje vertellen of mij een demonstratievideo aangeven? Alvast bedankt,
Natacha
3 berichten
natacha fr
Hallo, ik heb zojuist de 50 Gallon osmoseapparaat gekocht, totaal onervaren, het duurde bijna een uur om de handleiding te begrijpen en eindelijk de slangen los te schroeven.. Maar na installatie komt er alleen maar "afvalwater" uit en niets anders. Ontbreekt er iets? En is het normaal dat het afvalwater (dus logischerwijs dat wat uit de rode slang komt) schoon is qua parameters (0 nitraat, 0 nitriet enz.)? Sorry voor deze vragen, maar ik begin net en wil geen fouten maken.
Jean
7 berichten
jean fr
De blauwe klep op de omgekeerde osmose apparaat moet in de "gesloten" positie staan (hendel loodrecht op de buis); anders bent u in de spoelstand, en het is normaal dat alleen de rode buis water geeft, waarvan het nitriet- en nitraatgehalte afhankelijk is van het water in de leiding: als er geen in het leidingwater zit, vindt u ze ook niet in het "afvalwater".
Georges
1 berichten
georges fr
Hallo,
Het is logisch dat er in afvalwater geen nitraat of nitriet aanwezig is, maar u zegt dat er geen behandeld water uit de witte buis komt!!!! Dat is niet normaal. Het is belangrijk te weten dat de bescherming van behandeld water afhankelijk is van de druk in het netwerk.
alain
1 berichten
alain fr
bonjour, pour que l eau coule par le tuyau blanc il faut ouvrir le petit robinet bleu de l osmoseur et si vos branchements sont biens connectés alors l eau coulera avec un débit + ou - suivant la pression. Cordialement alain
Bruno
3 berichten
bruno fr
Ik heb zojuist mijn pas aangekomen omgekeerde osmoseapparaat getest.Het behandelde water loopt druppel voor druppel, terwijl er een constante stroom uit de afvoer komt, zelfs wanneer de klep "gesloten" is.Is dit normaal ???Ik vrees dat ik ver verwijderd ben van de aangekondigde doorstroomsnelheid (190 l/dag) met dit druppelen!Bedankt !
Jean
7 berichten
jean fr
De klep moet inderdaad gesloten zijn. Geopend, maakt het de periodieke spoeling van het membraan mogelijk. Als uw cartridge goed geplaatst is, hebt u waarschijnlijk te weinig druk in de leiding. Bij mij thuis, met een druk van iets meer dan 3 bar, krijg ik 20 liter osmosewater in 80 minuten, wat overeenkomt met de aangegeven debiet (100 gallons).
Bruno
3 berichten
bruno fr
Ik heb zojuist mijn osmoseapparaat ontvangen. Het filter lijkt omhuld met een blauwe plastic membraan. Moet ik deze folie verwijderen of laten zitten? Bedankt!
Jean
7 berichten
jean fr
Il ne faut pas l'enlever
Magali
3 berichten
magali fr
Hallo, Moeten we de omgekeerde osmose-installatie aangesloten laten op een watertoevoer, of kunnen we het na elk gebruik loskoppelen?
Jean
7 berichten
jean fr
Natuurlijk kan het tussen twee gebruiken door worden losgekoppeld. Anders moet er een kraan op de wateraanvoer worden geïnstalleerd. Ik heb het voor mijn deel aangesloten met een "Y"-stuk en een kraan op de watertoevoer van de wasmachine.
Julien
1 berichten
julien fr
Goedemiddag, Ik neem de vrijheid om contact met u op te nemen omdat ik een vraag heb over de osmoseapparaat Watsea 50 gallon, 190 l/dag. Wat is de GH en de KH aan de uitgang van deze osmoseapparaat? Bij voorbaat dank. Een fijne dag toegewenst
Youssef
1 berichten
youssef fr
Bonjourmon eau de base est trop calcaire, trop dure 0,7 EC J’ai testé l’eau a la sortie de l’osmoseur j’ai 0.0 EC, donc l’osmoseur fonctionne parfaitement même si mon eau est a 12 degrés en hiver . Il nettoie tout .
Alexandre
1 berichten
alexandre fr
Ik krijg water met een KH van 0°d en een GH
rene
4 berichten
rene fr
er is een minimale druk nodig om het te laten werken :) in mijn geval twee bar maar dat is echt het minimum daaronder zou je een booster moeten toevoegen
yannick
3 berichten
yannick fr
Ik zou graag willen weten hoeveel liter per uur de osmoseur 380l DAG levert?
ingrid
7 berichten
ingrid fr
De mijne geeft 30 liter per uur.

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.