Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Visvoer automaat Watsea AutoFood 8

78% van klanten

bevelen dit product aan

20 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Cécile
1 berichten
cécile fr
Hallo, is dit geschikt voor het voeren van kleine vissen? We hebben 5 kleine endler guppy's van 2,5 cm en zoeken een voederautomaat om ze 15 dagen te voeden. Er werd ons Tetra Baby Min Baby aanbevolen. Bedankt voor uw reactie.
patrick
1 berichten
patrick fr
Hallo, de verdeler draait in de verkeerde richting, wat kan ik doen om hem de juiste kant op te laten draaien?? Want op deze manier gebeurt de distributie niet. Met vriendelijke groet.
ERIC
1 berichten
eric fr
Hallo iedereen. Is het mogelijk om slechts om de 2 dagen een levering te doen?. Alvast bedankt voor jullie antwoorden.
Prisca
2 berichten
prisca fr
U kunt de gewenste tijd tussen 2 maaltijden instellen tot 24 uur, naar mijn weten niet langer.
PIERRE
1 berichten
pierre fr
Hallo, is de dispenser geschikt voor buiten? - kleine vijver en zo niet, heeft u dan een alternatief?Alvast bedankt voor uw reactiePierre
Prisca
2 berichten
prisca fr
Het lijkt erop dat nee, de ruimte bedoeld voor het ontvangen van de batterijen is niet waterdicht
chantal
1 berichten
chantal fr
Hallo, kan ik deze dispenser gebruiken om volwassen waterschildpadden te voeden?
Dank u
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Er is geen probleem voor gebruik voor schildpadden, op voorwaarde dat het gebruikte voer in vlokken of korrels is van een grootte die overeenkomt met een standaard vissenvoer. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Christophe
1 berichten
christophe fr
Goedendag. Is het mogelijk om de afmetingen van deze dispenser te krijgen? Alvast bedankt.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Hier zijn de totale afmetingen van de dispenser 145 x 93 x 118 mm. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
Christiane
2 berichten
christiane fr
hallohoe bevestig je deze verdeler?dank je
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Hallo, De voederautomaat Watsea kan rechtstreeks aan de wand van het aquarium worden bevestigd met behulp van een verstelbare schroef. Met vriendelijke groeten, Het team van Zoomalia
Christiane
2 berichten
christiane fr
Hallo, is deze verdeler geschikt voor 15 neons in 60L? Bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Deze dispenser is geschikt. Het is aangepast voor voedsel in vlokken of kleine korrels. Met vriendelijke groeten, Het Zoomalia-team
Frederic
3 berichten
frederic fr
Wat is de capaciteit en hoeveel dagen verstrekt het voer?Alvast bedankt
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, De inhoud is 0.6L. Hij geeft voedsel af zolang er voorraad in het reservoir is. Groetjes, Het Zoomalia-team
Frederic
3 berichten
frederic fr
Hallo, Ik zou graag willen weten welke voerautomaat u mij zou aanbevelen voor een Juwel Vision 260L aquarium. Alvast bedankt, Frédéric
nadège
2 berichten
nadège fr
Kan de hoeveelheid voedsel die hij uitstort aangepast worden?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Door het verplaatsen van het luikje kunt u de gewenste hoeveelheid voer bepalen. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
didier
1 berichten
didier fr
De automatische voederbak geeft elke dag op hetzelfde geplande tijdstip een portie.
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Deze voerautomaat verdeelt tot 8 maaltijden per dag en is programmeerbaar op de gewenste tijdstippen. Met vriendelijke groeten, Het team van Zoomalia

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.