Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

wat te plaatsen

4 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
jean-marie
21 berichten
jean-marie fr


Ik heb een aquarium van 125l met rasboras en corydoras, alles gaat goed dankzij jullie advies op deze site

ik wil er graag nog een maken, maar ik zou graag meer gekleurde vissen willen plaatsen

(maar ik wil geen voortplanting) DUS WAT ZETTEN WE ERIN!

bedankt voor jullie antwoorden

genevieve
161 berichten
genevieve fr

Ik denk dat een koppeltje colisa lalia (dwerggoerami) er heel goed zou kunnen leven, aangezien ze over het algemeen in een ruimte van 20 liter per individu kunnen volgens een boek over aquaristiek. Een goed beplante aquarium is noodzakelijk omdat het mannetje soms agressief kan zijn tegen het vrouwtje tijdens de voortplanting, maar de ouders zullen de eitjes opeten dus er is geen risico. Of de honinggoerami, want die is klein! Een afgedekt aquarium, want dit soort vissen springt!!

Als je aquarium "lang" is, denk ik aan een kleine school neonvissen (10 stuks).

Je kunt de corydoras laten (verstandhouding tussen colisa en cory is perfect ).

Wacht op meer meningen, want ik ken niet alle vissen!!!

Rasbora's ken ik niet, dus daar kan ik niets over zeggen.

jean-marie
21 berichten
jean-marie fr
[links]bedankt LAURINE voor je antwoord mijn aquarium is 80x35x50 (dat is 120 liter)[/links][links]hoeveel colisa's zou ik kunnen houden, wetende dat ik 9 corydoras trilineatus ga houden[/links][links]bedankt voor een antwoord[/links]
Jean-Pierre
404 berichten
jean-pierre fr

Hallo Jean-Marie,

wat betreft het paar Colisa Lalia, Alain heeft erover gesproken in "Que mettre n° 2";

let op dat je maar 125 l hebt. dus niet te veel vissen anders grote teleurstelling.

Aquaristische groeten.

genevieve
161 berichten
genevieve fr

bonjour

Prévoir juste un couple et pas mal de cachette


Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.