Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Wachten op antwoord van Zoomalia

5 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Zoomalia
221 berichten
zoomalia fr
Bonjour Monsieur, ik vind het heel spijtig om te horen van dit voorval. Heeft u al contact opgenomen met onze klantenservice via uw klantaccount, onder het kopje "Nous contacter / Mon article ne fonctionne plus"? Zodra we uw bericht ontvangen, zullen we niet nalaten om u zo snel mogelijk een oplossing te bieden voor het probleem dat u ondervindt. Met vriendelijke groet, Anaïs van Zoomalia
cyril
5 berichten
cyril fr
Ik heb het via e-mail en via deze weg gedaan, ik wacht nog steeds op een antwoord en misschien een onbeschadigde neon... met vriendelijke groeten
Zoomalia
221 berichten
zoomalia fr
Goedendag meneer, Als u nog niet bent benaderd door onze klantenservice, dan hebben wij uw klacht niet ontvangen en dat spijt me. U heeft uw verzoek waarschijnlijk verstuurd naar een e-mailadres dat alleen bedoeld is voor verzending, dat wil zeggen dat wij geen retourzendingen ontvangen. Om u zo snel mogelijk een antwoord te kunnen geven op het probleem dat u bent tegengekomen, nodig ik u uit om uw klacht aan ons door te geven via uw klantaccount, onder het kopje "Contacteer ons / Mijn artikel werkt niet meer". Met vriendelijke groet, Anaïs van Zoomalia
cyril
5 berichten
cyril fr
Ik heb de twee manieren uitgevoerd. Kunt u alstublieft vandaag contact met mij opnemen 0609702275
Zoomalia
221 berichten
zoomalia fr
Goedemorgen meneer, Ik heb zojuist geprobeerd om contact met u op te nemen, maar het is me niet gelukt om u te bereiken. Als u geen reactie van ons heeft ontvangen, betekent dat dat we uw klacht niet hebben ontvangen en dat spijt me. Zodat we een oplossing kunnen bieden voor het probleem dat u heeft ondervonden, kunt u uw klacht aan ons doorgeven via uw klantenaccount, onder het kopje "Contacteer ons / Mijn artikel werkt niet meer"? Zodra we het ontvangen hebben, zullen we zeker zo snel mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groeten, Anaïs van Zoomalia
cyril
5 berichten
cyril fr
Hallo, er zijn twee verzoeken bij de klantenservice... op 13 en 16 december. Is dit een grap???

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.