Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vreemde algen

1 réponse
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Jean-Luc
2 berichten
jean-luc fr


Hallo,

 

Na de aankoop van een 50L aquarium dat ik 2 maanden geleden heb opgezet, heb ik MARINA BLAUW grind op de bodem gelegd maar ik heb een proliferatie van hele kleine zwarte algen in de vorm van "bolletjes" die overal vastzitten!!

 

Ik kende dit soort algen niet, maar de invasie is echt heel snel...

 

Ik ben naar verschillende dierenwinkels geweest die dit type algen niet kennen.

 

Ik vond er een die hetzelfde type algen in een van hun aquaria heeft, maar die weten ook niet wat het is en kunnen er niet vanaf komen...

 

Een idee?

 

In de tussentijd heb ik de hele bak behandeld met JBL Algo om te zien wat het gaat doen.

 

Bedankt voor jullie reacties en fijne dag.

Equipe
134 berichten
equipe fr

Beste,

U heeft er inderdaad goed aan gedaan om een algendoder te gebruiken.

Van onze kant kunnen wij u verschillende producten aanbieden om te testen voor het geval uw probleem aanhoudt:

https://www.zoomalia.com/moteurrecherche/recherche/search/?q=anti+algues

Met vriendelijke groet

Het Zoomalia-team


Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.