Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

voortplanting corydoras

7 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
franck
233 berichten
franck fr


Hallo iedereen

ik heb kleine corydoras (ongeveer 15 stuks) van ongeveer 3cm en ik vroeg me af vanaf welke grootte ik ze in mijn gemeenschapsaquarium kan plaatsen waar al ongeveer 20 volwassen corydoras en een school van 50 blauwe neons in zitten, alles in een aquarium van 200 liter

Jean-Pierre
404 berichten
jean-pierre fr

Hallo Franck,

geen nieuws meer, hoe gaat het met je (uiteraard op het gebied van aquaristiek)?

Voor de Corydoras denk ik dat je er genoeg hebt, probeer ze door te geven aan mensen die aan aquaristiek doen of ruil ze om.

Aquaristische groeten.

 

franck
233 berichten
franck fr

Bah ecoute pas grand chose juste un petit 200litre car je demenage en septembre et la je pourrai avoir mon 1000litres pour les cory je les gardes car ses sentimental des petit cory panda

Jean-Pierre
404 berichten
jean-pierre fr

Goedenavond Franck,

inderdaad, als je eenmaal je 1000 liter hebt, kun je een behoorlijke school corydoras aanleggen.

Heb je trouwens de beschrijving van mijn laatste aquarium al gezien?

Succes verder, tot snel.

Aquaristisch.

franck
233 berichten
franck fr

salut Jean-Pierre 

Non j'ai pas vu ton dernier aqua dis moi ou voir ca que je te pique des idées si il y en a qui m'interesse

Jean-Pierre
404 berichten
jean-pierre fr

Hallo Franck,

dit is het hoofdstuk "Realisatie van "mijn" aquarium",

er moet nog verlichting geïnstalleerd worden want ik wil overstappen op led.

Je zou inderdaad geïnteresseerd kunnen zijn in bepaalde realisaties (in plaats van alles kant-en-klaar te kopen).

Aquariofiel.

franck
233 berichten
franck fr
[links]re [/links][links]het is goed, ik heb je bericht gezien maar ik ben eerder Amazonisch en niet Afrikaans, maar ik geef toe ik kijk uit naar de foto's [/links]
Jean-Pierre
404 berichten
jean-pierre fr

Bonjour Franck,

vas faire un tour sur cab 65, c'est une sacré description d'un très bon savoir- faire réalisée par Alain.

Aquariophilement. 


Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.