Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Voerautomaat

3 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Mathilde
1 berichten
mathilde fr
Hallo,

Ik heb een kat die last heeft van voedselallergieën, daardoor mag zijn voedsel niet meer in aanraking komen met plastic. Omdat we bijna elk weekend weg zijn, hadden we tot nu toe automatische voederbakken, maar het probleem is natuurlijk dat die allemaal van plastic zijn...

Hebben jullie ideeën hoe ik dit plastic kan "bekleden" met een ander materiaal? Of nog simpeler, kennen jullie voederbakken die van roestvrij staal of van een ander materiaal zijn gemaakt (behalve plastic...)?

Ik hoop snel iets van jullie te horen want ik zit hier behoorlijk mee in mijn maag...
Sophie
13 berichten
sophie fr

Hallo Mathilde,

Heb je jouw probleem sinds 30/08 opgelost?

Zo niet, dan kun je misschien gewoon zijn voer verdelen over verschillende kleine keramische schaaltjes, of kleine kommetjes die wij mensen gebruiken :-) vooral als je maar voor het weekend weg bent, is de hoeveelheid te beheren.

Ik hoop snel van je te horen. Fijne zondag!

Pierre
4 berichten
pierre fr

Hallo Mathilde,

Ik denk dat het toch ideaal is om te investeren in een voerautomaat wanneer je een weekend weg bent (sommige hebben inderdaad roestvrijstalen kommen). Anders kun je een roestvrijstalen bakje in de kom van de voerautomaat schuiven (sommige zijn groot genoeg om dit mogelijk te maken).

Daarnaast kan een camera voor katten een goede keuze zijn als je een weekend weg bent. Zo kun je je kat zonder zorgen in de gaten houden!

Jay
8 berichten
jay fr

U kunt inderdaad de container verwijderen, maar wat met het bovenste deel dat de rest van de brokken bevat... niet makkelijk, hebt u sindsdien een oplossing gevonden?


Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.