Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Voerschep Scoop Food voor brokken

96% van klanten

bevelen dit product aan

7 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
aurélie
3 berichten
aurélie fr
Ik heb niets te zeggen over dit product
CAROLINE
1 berichten
caroline fr
Ik houd niet van deze schep omdat het voer eruit valt, dus het is lastig om de hoeveelheid te beoordelen. Ik geef de voorkeur aan het principe van een "grote plastic lepel".
aurélie
3 berichten
aurélie fr
Bjr ik heb de kleine schep genomen en ik vind de capaciteit te hoog voor een kleine hondAnders raad ik het aan voor degenen die een grote hond hebben
Lisa
4 berichten
lisa fr
Wat is de capaciteit van elke schep? Bedankt
brigitte
2 berichten
brigitte fr
Hallo, ik heb de kleine genomen en de capaciteit is vrij groot. Ik denk dat het zo'n 150g brokken kan bevatten
Mélanie
4 berichten
mélanie fr
Hallo, ik heb de dikke en ze eet makkelijk 300gr brokjes! Zeer handig
Cindy
1 berichten
cindy fr
Hallo, ik heb de grote genomen en ik kan tot 300 g brokjes nemen
Sandrine
1 berichten
sandrine fr
Hallo, ik heb de schep opgegeven om de brokjes van mijn kat te pakken. Ik giet ze rechtstreeks uit de zak in de voerbak, die ik van tevoren weeg om niet te veel erin te doen. Anders heeft de schep een goede capaciteit en lijkt het me praktisch.

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.