Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Voedingssupplement voor BARF-regime - Barf Complex

86% van klanten

bevelen dit product aan

3 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Evelyne
1 berichten
evelyne fr
Bonjour, ce complément au BARF suffit-il aux besoins d'un chat ? Je me pose la question car depuis que je l'ai intégré dans l'alimentation de mon Main Coon, son pelage prend une teinte marron bizarre. Merci pour la réponse.
Aziza
1 berichten
aziza fr
Mag ik dit compliment aan mijn hond geven die allergisch is voor granen? Bedankt voor uw antwoord.
Therese
1 berichten
therese fr
Bonjour, je donne ce complément alimentaire à mon bouvier qui présente un certain nombre d'allergies dont différents pollens, il le digère très bien et n'a pas de réactions. Il est nourri à la viande crue, légumes et fruits. Si vous avez un doute, parlez-en à votre vétérinaire.
Philippe
1 berichten
philippe fr
Mijn hond eet alleen huisgemaakte voeding vanwege kanker en daarom neemt hij sinds het begin dit supplement; Ik ben er zeer tevreden over in alle opzichten, mijn hond is in zeer goede conditie, heeft een prachtige vacht, enz. Echter, als uw hond echt allergisch is voor granen, zou het raadzaam zijn om een dierenarts te raadplegen en hem de samenstelling te verstrekken, want ik denk dat een consument zoals ik het zich niet kan veroorloven om in de plaats van een medisch advies te treden.

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.