Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Voeding voor een poesje waarbij veel tanden getrokken worden...

1 réponse
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Violette
24 berichten
violette fr
Hallo! Mijn kleine poesje Laurel heeft chronische gingivitis sinds ik haar in huis heb genomen. Volgens de dierenarts is het nu tijd om een deel van haar tanden te trekken. Ze zou haar hoektanden en een paar tanden aan de linkerkant moeten kunnen behouden... Heeft iemand ervaring met hoe het weer opnemen van voedsel onmiddellijk na de operatie gaat? Mijn dierenarts verzekert me dat ze snel zal kunnen eten, zelfs brokjes, maar ik zou graag jullie ervaringen hiermee horen als dat mogelijk is. Moet ik misschien een kleine voorraad natvoer inslaan? Normaal gesproken eet ze Virbac HPm voor gesteriliseerde katten.

Heel erg bedankt!
Daniel
2 berichten
daniel fr
Het is misschien een beetje laat voor een antwoord, maar mijn kat Mozart is om dezelfde reden geopereerd en hij heeft kort na zijn ontwaken uit de anesthesie gegeten. Normaal gesproken geven we mousse, mijn kat kreeg blikjes Hill's mousse gekocht bij de dierenarts, vervolgens blikjes commerciële kattenmousse (niet geweldig qua voedingswaarde, die commerciële dingen), garnalen en grof gehakte kip, gehakt en hij at altijd kattenvoerbrokjes C/D. Het is vooral vóór de operatie dat het lastig is om ze te laten eten, na de operatie vinden ze het plezier van eten meteen weer terug.

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.