Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

vissen aan de kant

Geen antwoord gegeven
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Guillaume
1 berichten
guillaume fr


Bonjour, ik zou graag willen weten of u ooit hetzelfde probleem heeft gehad, of als u hypotheses heeft over mijn situatie (ik wil aangeven dat ik de waterparameters niet heb, maar de strookjestests die ik 3 keer in de winkel heb gedaan, vertelden mij, of beter gezegd de verkopers, dat mijn parameters goed waren), dus ik heb mijn aquarium met regelmatig een of twee vissen die aan de oppervlakte zijn, aan de zijkant of omgedraaid, zwak en met een platte buik, wanneer dit gebeurt, wat ongeveer om de 3 dagen is, neem ik ze en doe ik ze in mijn kleine aquarium ernaast en daar genezen ze als bij toverslag. Ik wil ook vermelden dat mijn aquarium zeer goed onderhouden is met ververst water, beplant, enz., en dat het zeker niet bacterieel is, want ik heb alles schoongemaakt ongeveer anderhalve maand geleden. Wat betreft het kleine aquarium waar de vissen genezen, het onderhoud is verwaarloosd: het water wordt veel minder vaak ververst, er is niet veel licht behalve dat van buiten, niet veel planten die niet groeien vanwege het gebrek aan licht, veel slakken en kleine algen op de ruiten. Dat was het, bedankt :)


Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.