Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Virbac Veterinary HPM W1 - Weight Loss & Diabetes voor volwassen obese katten

11 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Franck
1 berichten
franck fr
Wat is het verschil tussen w1 en w2. Mijn kat is niet te zwaar maar wel diabetisch. Welke zou ik hem moeten geven?
Stéphanie
1 berichten
stéphanie fr

Hallo,
Ik heb net de Virbac W1 brokjes besteld voor mijn diabetische kat ook. (en geen gewichtsprobleem integendeel...)
Hij kon de RC diabetische niet verdragen!
Nu is het afwachten om te zien of deze op lange termijn wel geschikt voor hem zijn!
Voor diabetische katten moet je de W1 nemen.
jean-luc
1 berichten
jean-luc fr
Hallo; De Virbac 1 was me voorgeschreven door de dierenarts voor het overgewicht van mijn katten. Ik ben daarna overgestapt op W2 om ze te stabiliseren en daarna ben ik teruggegaan naar gewoon voer, maar met controle over de hoeveelheden (met een voerautomaat met persoonlijke chipherkenning) en het werkt als een trein.
stéphanie
2 berichten
stéphanie fr
Goedenavond, de veterinaire brokken zijn van zeer slechte kwaliteit met veel dierlijke bijproducten. De brokken zullen altijd te veel koolhydraten bevatten voor een diabetische kat. Ik heb een grote zak Virbac gewichtsverlies 1 in de vuilnisbak gegooid. Schakel uw kat over naar laag-koolhydraten paté zoals cats love en controleer elke 15 dagen zijn glucosespiegel om zijn insulinedoses aan te passen. Mijn kat heeft geen diabetes meer. Veel moed toegewenst.
ISABELLE
2 berichten
isabelle fr
Hij moet de W2's krijgen aangezien het voor gewichtscontrole is "Weight loss en control". Veel succes
Emmanuelle
1 berichten
emmanuelle fr
Hallo, is dit compatibel voor een kat die onderhevig is aan urineweginfecties? Bedankt.
Charlotte
1 berichten
charlotte fr
Hallo, ik kan u alleen maar de Virbac W1 brokjes adviseren! Voor mijn kat die duidelijk te zwaar was, 11,5 kg, is het hem gelukt om in 2 jaar tijd terug te gaan naar 4,9 kg. Ik had het nooit voor elkaar gekregen met andere brokjes zoals Royal Canin. Het is belangrijk de brokjes precies af te wegen in grammen! En niet toe te geven als hij miauwt omdat hij honger heeft! Het is een team vormen met je kat voor zijn welzijn en gezondheid! Nu kan hij een stabiel gewicht behouden tussen 5 en 6 kg. Veel succes
stéphanie
2 berichten
stéphanie fr
Hallo, zowel de ene als de andere van deze Virbac brokken zijn van slechte kwaliteit met veel eiwitten van slechte kwaliteit en nog steeds te veel koolhydraten. Deze Virbac Weight Loss w1m brokken werden me voorgeschreven door mijn dierenarts omdat mijn kat diabetisch was. Ik ben snel gestopt met deze brokken en ben gaan voeren met huisgemaakte maaltijden. Na enkele maanden insuline injecties en verbetering van zijn voeding, is de conditie van mijn kat enorm vooruitgegaan. Lees goed de etiketten en bereken het verborgen koolhydraatgehalte van de fabrikanten. Ik hoop van harte dat het overgewicht van uw kat snel verbetert. Fijne dag.
Samantha
1 berichten
samantha fr
Dankjewel, ik kijk zorgvuldig naar de gidsen enzovoort
Maryse
3 berichten
maryse fr
Mijn 2 katten zijn duidelijk te zwaar: Loulou van 7 jaar weegt 9 kg en Maya van 6 jaar weegt 7 kg. Ik moet voor hen de Virbac W kopen, maar ik twijfel tussen de W1 en de W2. Mijn dierenarts die mijn katten volgt zei dat beide goed zijn, maar ik wil graag weten welke het meest geschikt is alstublieft. Dank u.
Violette
24 berichten
violette fr
Goedenavond. Mijn grote poes moest een kilo afvallen. Mijn dierenarts heeft me geadviseerd om te beginnen met de W1 tot het "doel" gewicht bereikt is, en dan door te gaan met de W2 om het gewicht te behouden. Voor het tweede katje dat de neiging heeft om in de winter aan te komen, geef ik ook continu de W2, en het werkt goed voor beide! Als de grote echter diabetisch was geweest (de test was negatief...) zou zij haar het W1 permanent hebben aanbevolen. En de derde poes, die een heel klein postuur heeft, eet sinds haar sterilisatie de W2 om gewichtstoename te voorkomen, ze is echt in vorm. Er zijn ook goede adviezen op de website van het merk Virbac :)
Patrick
1 berichten
patrick fr
Hallo, ik heb een kat van 13 jaar die overgewicht heeft. De dierenarts heeft ons W1 gegeven tot we een gezond gewicht bereiken en zei ons dat we daarna op lange termijn zullen overstappen op W2. Hij woog 7,5 kg. Hij heeft in een jaar tijd 1 kg verloren. Hij begint weer te bewegen, komt uit zijn schuilplaats en kan nu zonder moeite op de meubels klimmen (wat eerst onmogelijk voor hem was)

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.