Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies VIRBAC Veterinary HPM Senior Neutered Large & Medium

96% van klanten

bevelen dit product aan

9 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Zahra
1 berichten
zahra fr
Hallo, mijn labrador weegt 40 kg, hij is 8 jaar oud en hij is gecastreerd, kan ik hem zijn brokken geven, dankjewel
LAURENT
1 berichten
laurent fr
Je donne ces croquettes à mon golden retriever qui a 6 ans et qui pèse 37kg. Il pesait 42kg quand on lui a donné ces croquettes il a maigri et son poids est maintenant stabilisé.
Martine
1 berichten
martine fr
Heel tevreden met deze brokken die ik hem al meer dan 5 jaar geef, heel goed product, mijn dierenarts zegt me elke keer dat het goed is, dus ik ga door...
FREDERIC
1 berichten
frederic fr
Heel goede brokken, het gewicht van mijn golden is gestabiliseerd, aan te raden
Audrey
1 berichten
audrey fr
Hallo, ik geef mijn 11-jarige gesteriliseerde teefje deze brokken. Ze verdraagt ze erg goed en het heeft haar gewicht goed gestabiliseerd.
daniel
2 berichten
daniel fr
Ja, geen probleem.
Laurence
1 berichten
laurence fr
De dierenarts heeft ons al heel lang de VIRBAC brokken aanbevolen, we zijn op haar verzoek overgeschakeld op deze brokken omdat onze 9-jarige hond nu als senior wordt beschouwd. Ze is gesteriliseerd en verdraagt deze brokken erg goed waardoor haar vacht heel glanzend wordt. Ze eet ze nu al bijna een jaar. Zoals bij elke verandering, moet je de hoeveelheden voor je hond aanpassen: begin met 1/4 van deze brokken gemengd met 3/4 van de oude gedurende 3-4 dagen, daarna half om half en vervolgens 3/4 - 1/4 totdat je volledig overstapt naar haar nieuwe voer. Aanvankelijk hebben we een zak van 3 kilo gekocht om te zien of onze hond er goed op zou reageren en er waren geen problemen.
Valérie
1 berichten
valérie fr
Hallo, mijn kleine Bretonse Spaniël van 12 jaar neemt ze al jaren en heeft een zeer goede tolerantie op het gebied van de spijsvertering en behoud van gewicht, ik kan ze alleen maar aanbevelen.
Ghilaine
1 berichten
ghilaine fr
Hallo, Lilly is 8 jaar oud, gesteriliseerd en had overgewicht, maar sinds ik haar deze brokken geef, is ze 8 kilo afgevallen en is de dierenarts tevreden. Lilly is dol op deze brokken en ik raad ze je ten zeerste aan.
Isabelle
7 berichten
isabelle fr
Ik gaf deze brokjes aan mijn hond, maar ze is erg kieskeurig, ik moest ze veranderen, ik betwist niet de kwaliteit van het door mijn dierenarts voorgeschreven voer, integendeel, ze is een Engelse Setter, een ras dat bekend staat als koppig en maniakaal! Ik kan jullie slechts een vage mening geven, in het begin gaat alles goed, zoals een kind met een nieuw speeltje, zo is het.

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.