Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies VIRBAC Veterinary HPM Large & Medium Senior

96% van klanten

bevelen dit product aan

3 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
nathalie
2 berichten
nathalie fr
Hallo, is de grootte van de brokjes geschikt voor honden van 7,5kg en 12kg (9 en 7 jaar oud)? Ze eten medium grootte brokjes in andere merken. Bedankt :)
Esther
1 berichten
esther fr
Bonjour,Je prends cette gamme de croquettes pour mes chiennes qui pèsent 30kg les croquettes sont assez grosses.. je ne pense pas qu’elle soit pratique pour un petit chien..
Laurence
1 berichten
laurence fr
Hallo, die van mij wegen ongeveer 20 kg. Ik denk dat ze niet geschikt zijn voor onder de 15 kg. De diameter is 1,5 cm en de dikte 0,8. De brok is hard. Fijne dag.
Valérie
1 berichten
valérie fr
Bonjour,Ces croquettes m’avaient été conseillées par mon véto pour mon beagle de 20 kg et les grosses croquettes l’obligent aussi à bien croquer, même ma chatte de 4kg lui en pique parfois;)

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.