Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Virbac Veterinary HPM J1 - Joint & Mobility

98% van klanten

bevelen dit product aan

7 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
antoinette
2 berichten
antoinette fr
Bonjour, pourriez-vous me donner le taux de cendre brute, je ne le vois pas dans la description! Merci
Gerda
1 berichten
gerda fr
Hallo, kunt u mij vertellen of de grootte van de brokjes geschikt is voor een kleine hond? Alvast bedankt
RACHEL
1 berichten
rachel fr
BonjourJe pense qu'elles conviennent pour un petit chien car elles sont vraiment petites
stephanie
1 berichten
stephanie fr
Hallo, ik geef deze brokken aan mijn 11-jarige Golden Retriever en ik vind ze de juiste grootte voor haar, maar voor een kleine hond lijken ze me groot. Het hangt af van hoe hij eet; als hij goed kauwt (wat zeldzaam is), dan kan het wel, anders zou ik zeggen dat ze te groot zijn.
Stéphanie
1 berichten
stéphanie fr
Hallo, wat bedoelt u met "kleine hond"? Ik denk ook dat ze te groot zijn voor een chihuahua, een Yorkshireterriër of andere rassen van dat formaat. Ik gebruik deze brokken voor mijn twee honden, een Duitse Herder en een Golden Retriever, en zij kauwen ze goed zonder ze te "slokken".
Gabriel
1 berichten
gabriel fr
De brokjes zijn goed voor kleine honden. We hebben een 15 jaar oude Yorkshire, en haar eetlust is constant.
severine
2 berichten
severine fr
Hallo, voor onze Coton de Tuléar (8 kg) waren deze brokken niet geschikt omdat ze te groot waren, en dat was dezelfde vaststelling bij onze 12 jaar oude foxterriër.
JEAN - PIERRE
1 berichten
jean - pierre fr
Ik geef deze brokken al meer dan een jaar aan mijn 2 Cavalier King Charles ( - van 8 kg ) en alles gaat heel goed, ze zijn nog steeds zo dol op

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.