Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Virbac Veterinary HPM D1 - Dermatology Support

95% van klanten

bevelen dit product aan

7 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Stéphanie
1 berichten
stéphanie fr
Ik gebruik deze brokken nu 2 weken, mijn shih tzu krabt zich niet meer. Maar kan ik ze het hele jaar door geven of alleen als een kuur van 2 maanden?
4921573@rgpd.fr
1 berichten
Hallo, ik heb per ongeluk hondenvoer voor mijn kat besteld. Kan hij dat zonder problemen eten?
Pauline
1 berichten
pauline fr
Hallo, de brokjes zijn redelijk groot voor een kat. Als u de zak kunt terugsturen, zou ik het u aanraden. Fijne dag.
4601219
12 berichten
4601219 fr
Hallo,Ik heb al gesproken met de dierenartsen van verschillende klinieken en niemand kan een passende voeding vinden.We hebben alle behandelingen geprobeerd zonder enig resultaat.Dit zijn de problemen:- dysplasie met beginnende artrose- atopische huid- pyodermie- verzwakte darm- voedselallergieën (rund, varken, konijn, heilbot, zalm met een intolerantie voor kip)- omgevingsallergie (schimmels van planten, vlooienspeeksel, mijten, veren)Ik heb ook desensibilisering geprobeerd, maar dit had geen effect.Wat vlees betreft, heb ik al kalkoen, eend, lam en hert geprobeerd, ook zonder verbetering....
Sandra
2 berichten
sandra fr
U kunt beginnen met een klein zakje, ik heb een akita die allergisch is voor alles, en met fragiele darmen, de dierenarts heeft virbac aangeraden, hij heeft al meer dan een jaar virbac gastro-intestinaal, omdat hij ook allergisch is voor vlooienbeten heb ik hem deze zomer virbac dermatologisch gegeven, zijn vacht is nu zacht en groeit zelfs weer op zijn buik, de effecten zijn niet onmiddellijk, maak de overgang naar zijn huidige brokjes over minimaal 15 dagen.
4601219
12 berichten
4601219 fr
Hallo,Ik heb honden die ernstige huidproblemen hebben.Denkt u dat het mogelijk is om deze brokken te geven aangezien ze kip en varken bevatten en ze daar allergisch voor zijn?Ze hebben zoveel allergieën en problemen dat ik niet meer weet wat ik moet doen....Alvast bedankt
Celine
1 berichten
celine fr
GoedenavondAls uw honden allergisch zijn, zijn er andere producten op basis van zalm en aardappel, bijvoorbeeld Profine voor allergieën. Met vriendelijke groet

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.