Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Virbac Pronefra Behoud van een gebalanceerde nierfunctie

98% van klanten

bevelen dit product aan

9 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Sylvie
1 berichten
sylvie fr
Mijn 14,5 jaar oude poes wordt behandeld voor haar schildklier, kan ik haar Virbac Pronefra geven?
Anne Marie
2 berichten
anne marie fr
Hallo, nee, dat denk ik niet, Pronera is voor de schildklier en voor nierfalen is het het beste om uw dierenarts te bezoeken. Alleen hij kan het medicijn geven dat nodig is..
Marjorie
1 berichten
marjorie fr
Hallo, enkele jaren geleden had ik een poes die leed aan een hartafwijking, wat bij haar hyperthyreoïdie en nierfalen veroorzaakte. Ze had een zware behandeling voor haar hart, Semintra voor de schildklier en Pronefra voor haar nieren. De toedieningen moesten gescheiden worden, maar de twee behandelingen kunnen wel ingezet worden. Het is natuurlijk wel noodzakelijk om eerst een dierenarts te raadplegen.
Julie
1 berichten
julie fr
Mon chien a également des problèmes de thyroïde je lui donne Leventa que je prends chez mon vétérinaire. C'est a donner avec une seringue. Concernant l'alimentation rien ne change pour lui.
Lisa
2 berichten
lisa fr
Ik denk dat de vraag meer ging over of we het aan een kat kunnen geven die al behandeld is voor hyperthyreoïdie. Mijn vraag is of we het aan een kat met hyperthyreoïdie kunnen geven? Mijn kat heeft een chronische nierziekte ontwikkeld, of beter gezegd, de behandeling voor de schildklier heeft een chronische nierziekte aan het licht gebracht, en sindsdien heeft hij geen medicatie gekregen voor beide aandoeningen, dus probeer ik oplossingen te vinden. Mijn kat heeft zeer hoge waarden, hij krijgt Porus en een eetlustopwekker. Mijn tweede vraag is: kan een kat met hyperthyreoïdie + chronische nierziekte die vaak hoge bloeddruk heeft, ook geholpen worden door Pees?
SANDY
1 berichten
sandy fr
Voor de hyperthyreoïdie van mijn kat had de dierenarts Apelka voorgeschreven en voor Chronische Nierinsufficiëntie (CNI) Semintra. Pronefra kan aan een kat met hyperthyreoïdie gegeven worden om CNI te verlichten, maar wat betreft hypertensie weet ik niet of het zal helpen.
Lisa
2 berichten
lisa fr
Bedankt voor de snelle reactie! Dat is heel aardig! Ik vraag naar de bloeddruk omdat er in de beschrijving staat dat het bijdraagt aan een evenwichtige bloeddruk. Ja, ik ken al die medicijnen, ik heb veel onderzoek gedaan, maar mijn dierenarts wil me geen Semintra geven vanwege een tekort, ook al heb ik hem gesproken over een recept in de apotheek. Ik begrijp niet waarom ze hem geen medicatie geven :( ..
Alena
2 berichten
alena fr
Slechte ervaring met zoomalia: we hebben Pronefra besteld voor onze hond die erg ziek is, speciaal om er zeker van te zijn dat we niet zonder zouden vallen. Besteld op 25-12-23. Het is nu 29-12-23 en we hebben nog steeds niets ontvangen. Onze fles is leeg. De klantenservice heeft niet gereageerd op onze e-mail en het is onmogelijk om ze telefonisch te bereiken. Dit is zeer ernstig voor ons omdat onze hond het nodig heeft.
Michel
4 berichten
michel fr
Nee, mijn dierenarts heeft mij levothyroxine, een menselijk medicijn, gegeven voor de schildklier en het werkt heel erg goed.
Michel
4 berichten
michel fr
PRONEFRA voor nierfalen

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.