Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Warmtemat Warmy Up Luxe Zolia

96% van klanten

bevelen dit product aan

9 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Dominique
1 berichten
dominique fr
Hallo, hoe lang blijft dit tapijt warm als ik het loskoppel? Bedankt
marie therese
2 berichten
marie therese fr
HALLO, heeft iemand misschien een probleem? Bij mij heeft hij niet gefunctioneerd en hij knippert onophoudelijk wanneer je hem aansluit. Wat kan ik doen?? Bedankt.
Bertille
1 berichten
bertille fr
Hallo, nee ik heb helemaal geen problemen
Mélanie
2 berichten
mélanie fr
Hallo, voor mij geen enkel probleem met het verwarmende tapijt. Werkt heel goed
Eva
2 berichten
eva fr
Peut-il être placé dans un terrarium ? Fonctionnera t-il correctement ?
CATHERINE
1 berichten
catherine fr
Hallo, nee, deze mat is niet geschikt voor een terrarium... alleen voor zoogdieren in een hok of slaapplaats. Er zijn andere matten op de site die specifiek zijn door de zoekwoorden "verwarmingsmat terrarium" in te typen.
Armelle
3 berichten
armelle fr
Goedendag, ik heb deze verwarmingsmat gekocht met de bedoeling om hem in een werpkist te plaatsen voor de nestjes van mijn puppy's. Ik ben fokker. Normaal gesproken worden andere verwarmingsmatten onder de Vet Bedden geplaatst, die zelf ook matten zijn, voor de hygiëne. Maar nu vraag ik me af of de betreffende mat wel genoeg kan verwarmen om er nog een andere mat bovenop te leggen? Kan deze gemakkelijk worden gewassen? Of kan ik hem uiteindelijk toch onder het vet bed plaatsen? Ik vraag me af of mijn aankoop wel verstandig was als ik hem niet onder het vet bed kan leggen dat er is voor de hygiëne...
LVMR
1 berichten
lvmr fr
Bonjour. J’en ai acheté 4. Ils se mette très bien sous les vetbed…. Ils sont programmés à 40 degrés. Entre les alèses et les vetbed j’ai 28/30 degrés
Corinne
11 berichten
corinne fr
Hallo, kan ik deze mat in een buitenhok gebruiken, maar wel onder een afdak? Is het mogelijk om het onder het kussen van mijn kat te leggen? Bedankt.
hervé
1 berichten
hervé fr
Bonjour, je l'utilise aussi bien pour mes chats que pour mes chiens . Pour les chiens par contre j'enlève la housse

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.