Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Buitenfilter EDEN 511 / 521 en 522 Thermo Range

78% van klanten

bevelen dit product aan

7 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Sandrine
1 berichten
sandrine fr
Hallo, wordt het geleverd met verwarming of is dat een optie? Alvast bedankt
Laurence
1 berichten
laurence fr
Hallo, De verwarming wordt inderdaad geleverd met het filter. Met vriendelijke groeten,
Thomas
1 berichten
thomas fr
Hallo, ik heb net een verwarmde Eden 521 filter gekocht en ik zou graag langere aanzuig- en uitstroomslangen willen plaatsen. Welke diameter moet ik nemen, 9/12 of 12/16?
Frederic
1 berichten
frederic fr
Hallo Het is van 12/16Met vriendelijke groet
Miguel
1 berichten
miguel fr
Bonjour ,je souhaite commander l' EDEN thermoFit 511 . Allez vous en vendre de nouveau? Merci
Habib
2 berichten
habib fr
Hallo,Is het mogelijk om de 511 onder een aquarium te plaatsen?Alvast bedankt.Met vriendelijke groet
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Ja, u kunt dit filter zeker in een meubel onder het aquarium plaatsen. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.