Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

vervoer van grote katten

8 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Odile
24 berichten
odile fr


hallo,

Wat kunt u mij aanbevelen voor de volgende aankoop: een tas, kinderwagen... om een grote kat naar de dierenarts te vervoeren. Ik rijd niet, maar de dierenarts ligt op 5 minuten lopen. Ik heb iets stevigs nodig omdat mijn twee Ragdolls 6 kg wegen, een normaal gewicht voor dit kattenras. Natuurlijk vervoer ik telkens maar één kat.

Bedankt alvast voor uw advies.

Sandra
261 berichten
sandra fr

Hallo Odile,

Je hebt verschillende opties: je kunt een rugzak nemen zoals bijvoorbeeld het Shiva of Connor model van Trixie (ideaal om geen pijn in je arm te krijgen!). Je kunt ook bij een transportkooi blijven, de Atlas Deluxe van Ferplast is van uitstekende kwaliteit. Je kunt ook kiezen voor de wielertas (ook bruikbaar als rugzak) van Trixie.Persoonlijk, als je te voet gaat, zou ik voor de wielertas kiezen, je zult minder moe worden.

In de hoop je te hebben geholpen bij je zoektocht ,

Tot binnenkort!!!

Odile
24 berichten
odile fr

hallo Sandra,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om mijn vraag te beantwoorden. Ik had inderdaad gedacht aan een kooi met wieltjes en ook aan een tas met wieltjes. De stoepen en de wegen in mijn woonplaats zijn in zo'n slechte staat dat ik vreesde dat een tas met wieltjes niet bestand zou zijn tegen deze omstandigheden. Maar het is waar dat ik zelden naar de dierenarts ga. Mijn katten (zie mijn avatar) zijn RAGDOLLS en de jongste weegt al 6kg500 op 1,5 jaar oud. Deze katten zijn pas volledig uitgegroeid qua gewicht en kleur op 3 tot zelfs 4 jaar oud.

Ik ben bereid om alle vragen over deze katten te beantwoorden, ter informatie. Een kleine extra, het zijn aangename katten en nooit gemeen.

Bedankt nogmaals.

Sandra
261 berichten
sandra fr

Hallo Odile,

Je katten lijken echt prachtig te zijn!!! Hoe heten ze? De vacht ziet er subliem uit , en als ze ook nog eens een zacht karakter hebben, moet het geweldig zijn om met ze te leven!

Odile
24 berichten
odile fr

Hallo opnieuw,

Ze zijn inderdaad heel mooi, deze katten, maar ik fok ze niet, hoewel ik dat graag zou willen. Het zijn dus Ragdolls, een Amerikaans ras, en het is mijn fokker uit Biarritz die dit ras als eerste in Frankrijk heeft geïntroduceerd. De kat in mijn avatar Cisko de Gailande heeft de kleur seal (zoals bij de Siamees) maar ze bestaan in verschillende kleuren. Ik heb er nog een die blauw mitted is (met witte 'handschoenen' zoals de Heilige Birmaan) Doolittle de Gailande. Hoewel ze zwaar zijn, zijn ze zeer speels en behendig in springen. Deze katten zijn super aardig, heel gehecht aan hun eigenaar en nooit agressief, geen problemen met gezondheid gerelateerd aan dit ras. Een droom voor een huisdier. Ik raad dit ras ten zeerste aan.

Bedankt voor uw interesse.

Sandra
261 berichten
sandra fr

Als je wilt, zou je dan foto's op het forum kunnen plaatsen? Dat zou geweldig zijn!!! Want het is niet elke dag dat we zulke prachtige katten zien!

Odile
24 berichten
odile fr

Ja, ik wil wel meer foto's uploaden, maar als ik klaar ben met het uploaden van deze

geef ik mijn e-mail en krijg ik het antwoord "al in gebruik". Hoe kan ik dit oplossen?

Bedankt.

Odile
24 berichten
odile fr

Ik kon alleen deze foto plaatsen: DOOLITTLE mannelijke Ragdoll blauw mitted (blauw grijs met handschoenen)

Sandra
261 berichten
sandra fr

Hallo Odile,

Om een afbeelding in het forum in te voegen, ga naar "hoe een afbeelding in te voegen", daar vind je alle uitleg. Want op de foto is het je avatar, je kunt er slechts één foto op zetten. Het zou geweldig zijn als je direct foto's op het forum kon plaatsen. Als je er ondanks de uitleg toch moeite mee hebt, laat het me weten, dan zal ik proberen je te helpen!


Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.