Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

vertrek op vakantie en aankoop van een voerautomaat

8 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Cédric
13 berichten
cédric fr


goedenavond iedereen!

Wat vinden jullie van een voerautomaat tijdens vakanties of andere gelegenheden?

Is het effectief?

DANK JE, Cedric

Jean-Pierre
404 berichten
jean-pierre fr

Goedenavond Cédric,

niets gaat boven het zelf dagelijks voeren van je dieren.

Wanneer de vakantie eraan komt kunnen we inderdaad een voerautomaat installeren (Eheim heeft een hele goede, met ventilatie voor het voer), maar dat weerhoudt ons er niet van iemand te hebben die we vertrouwen om elke 2/3 dagen te controleren of alles goed gaat.

Aquariumliefhebbend.

Hélène
4 berichten
hélène fr

Ik weet niet hoeveel liter uw aquarium is, maar ik vind de gegeven hoeveelheid voer te veel; voor mij zijn de tabletten voor 2 of 3 dagen of de dozen voor 2 weken minder afval producerend.

Bovendien zien we meer sterfgevallen door overvoeding dan door een dag of twee zonder voedsel, natuurlijk uitgezonderd voor larven.

Het grote probleem bij langdurige afwezigheid is de verdamping van het water!

Jean-Pierre
404 berichten
jean-pierre fr

Hallo,

de hoeveelheid voedsel is perfect instelbaar met een goede voerautomaat zonder dat er overvoeding plaatsvindt.

Natuurlijk is het gebruik ervan voor onze afwezigheid.

Het gebruik van tabletten voor meerdere dagen is (excuseer mij) voor luiwammesen die een aquarium willen hebben zonder er zorg voor te dragen; maar dit zal hetzelfde zijn voor elk ander dier; want niets gaat boven het plezier van persoonlijk je bewoners te voeden.

Aquariumvriendelijk.

Hélène
4 berichten
hélène fr

Ik ben het met je eens, de tabletten zijn alleen voor als je er niet bent, want het is echt een genoegen om je huisdieren te zien tijdens de voedertijd, er ontstaat een soort dialoog....

Om terug te komen op de voerautomaten, ze zijn niet zo geschikt voor kleine aquaria

Jean-Pierre
404 berichten
jean-pierre fr

Goedenavond Hélène,

we zitten op dezelfde golflengte.

Met aquaristische groet.

nicolas
4 berichten
nicolas fr

hallo bestaat er een voederautomaat met stekker?

nicolas
4 berichten
nicolas fr

als dat zo is, kunt u me dan een website geven waar ik er een kan vinden bedankt

 

Alain
259 berichten
alain fr

Hallo,

Voor Nicolas_S: Ik heb geantwoord in het andere onderwerp.

 

Alain


Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.