Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Verstandhouding tussen Berner Sennenhond-puppy's en katten

Geen antwoord gegeven
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Marie
1 berichten
marie fr
Hallo allemaal, ik ben helemaal nieuw op het forum en ken het concept niet zo goed.... sorry daarvoor.... goed, nu de introducties voorbij zijn, denk ik erover om een kleine Berner Sennenhond te adopteren uit een liefdevol gezin met kinderen.... de adoptie zou pas eind september begin augustus plaatsvinden omdat ze net geboren zijn.... nu kom ik bij mijn of beter gezegd onze zorgen ik hoop echt dat de dieren met elkaar zullen overweg kunnen, mijn 3 katten hebben elk hun eigen karakter.... bovendien werk ik in het ziekenhuis maar ik zal altijd tijd overdag hebben om voor mijn grote bol wol te zorgen.... zou iemand in dezelfde situatie als ik zijn ervaring kunnen delen??? Dat zou echt geweldig zijn!!!! Fijne avond nog

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.