Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Versele Laga Prestige Australian Parrot mix voor kaketoes

99% van klanten

bevelen dit product aan

10 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
François
4 berichten
françois fr
Jammer dat ik geen foto's of video's kan plaatsen, maar ik had er echt heel veel, ik vond er dagelijks zo'n twintig tot dertig voordat ik me realiseerde dat het de zaden waren die totaal geïnfecteerd waren. Toen ik het opende, vond ik er wel honderd. Dus alles ging de vuilnisbak in.
Arielle
2 berichten
arielle fr
Het is gemaakt om bij u bewaard te worden en niet snel genoeg geconsumeerd te worden. Ik heb een hermetische doos gekocht op Zoomalia, en het is perfect. Ik heb ook maar één rosalbin.
Jacques
3 berichten
jacques fr
Hallo,In veertig jaar is het misschien een of twee keer voorgekomen, maar met weinig insecten, mijn zaden worden opgeslagen in luchtdichte vaten en ik vernieuw mijn bestellingen ongeveer elke 4 maanden. Toch kan je nooit helemaal veilig zijn van een defecte levering. Als je geen problemen wilt, schakel dan over op geëxtrudeerd voer, hoewel er nog steeds problemen met stof kunnen zijn als je de zak omdraait
François
4 berichten
françois fr
En 10 ans c’est la première fois que ça m’arrive le problème ne vien pas de moi parce qu’il y a un commentaire sur le même article qui dit qu’il a eu des bêtes dans son sac aussi . Et il étais bien conservé dans une grande boîte hermétique .
véronique
2 berichten
véronique fr
ja, hetzelfde is mij overkomen terwijl de zaden in hun zak bleven en de zak in een goed afgesloten container en in een kamer op 19 graden. Ik heb wel 3kg van de door kleine zwarte beestjes geïnfecteerde zaden aan de vogels in de lucht gegeven die de zaden leegmaakten en poeder achterlieten in de emmer, om nog maar te zwijgen van een onaangename geur
François
4 berichten
françois fr
Hallo, ik heb in juni een zak van 15 kilo gekocht en ik merkte dat er onder en op de kooi van mijn papegaai steeds veel kleine beestjes zaten. Toen ik mijn zak zaden opende, zag ik dat het vol zat met rijstkevers dus ik moest wel tien kilo weggooien. Hebben jullie dit probleem nog steeds of niet? Ik moet een bestelling plaatsen en ik wil niet voor niets opnieuw betalen. Bedankt
fabienne
2 berichten
fabienne fr
hallo, heeft u slechts 1 papegaai? en bij hoeveel graden wordt uw pakje zaad bewaard?
François
4 berichten
françois fr
Ik heb slechts één 10 jaar oude rozekaketoe papegaai. De omgevingstemperatuur in de opslagruimte met ons eigen voedsel zou ik zeggen 19 graden.
Arielle
2 berichten
arielle fr
Bonjour,J’ai déjà rencontré le même problème, mais depuis que c’est stocké dans ma cave dans une grande boîte hermétique, ça se conserve sans problème
fabienne
2 berichten
fabienne fr
het moet luchtdicht bewaard worden! en eerlijk gezegd is 15kg enorm voor één vogel..... het moet vrij snel geconsumeerd worden en als je wormen hebt, betekent dat tenminste dat er geen pesticiden zijn! laten we de positieve kant van de dingen zien!
véronique
2 berichten
véronique fr
ik wil niet meer het risico lopen om een grote zak te kopen, ik koop zakken van 1kg en dat gaat heel goed, het is misschien een beetje duurder, maar ik heb geen verlies dus ik win erbij. Ik heb maar één papegaai

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.