Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

verlichting glomat t8

4 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
bruno
3 berichten
bruno fr


Op mijn aquarium liggen twee armaturen, elk met een TL-buis. Eén van de twee armaturen werkt niet meer, kan ik deze vervangen door de Glomat T8

terwijl ik weet dat mijn huidige twee neonbuizen 90 cm meten

bedankt voor uw hulp

Hanane
9 berichten
hanane fr

Bonjour,

Oui tu peux les remplacer sans problème à mon avis.

Jean-Pierre
404 berichten
jean-pierre fr

Goedenavond,

waarom installeer je geen 2 NTX 30W?

Omdat ze in de dominante roze tint verlichten, geen algenproblemen en bij elke vervanging van de buis moet de starter ook vervangen worden.

Met vriendelijke aquariumgroeten.

gael
3 berichten
gael fr

Hallo allemaal, als beginner in aquaristiek heb ik een open bak aquarium van 120 L, en ik zou graag verlichting willen toevoegen..... Ik heb de prijzen van verlichtingsbalken gezien, en het blijft vrij duur, ik vroeg me af of u een trucje kent om mijn bak tegen een redelijke prijs goed te verlichten. Zijn er verlichtingen met zuignappen die men in het water plaatst? Moet ik verplicht een verlichtingsbalk kopen?

Bedankt voor jullie hulp

Jean-Pierre
404 berichten
jean-pierre fr
Goedenavond, we houden ons bezig met aquaristiek, niet met mooie interieurdecoratie; voor je aquarium moet je een verlichting kiezen die past bij de breedte en let op verdamping omdat dit snel gaat bij een open aquarium. Met aquaristische groet.

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.