Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Verkoop van 2 flesjes Semintra kat 100ml

51 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Raja
1 berichten
raja fr
Hallo, ik vind het jammer voor uw kat. Ik zou geïnteresseerd zijn in deze 2 flessen, hoeveel vraagt u ervoor? Ik heb een jonge kat met acuut nierfalen en die neemt het voor het leven. Ik wacht op uw antwoord. Gelieve contact met mij op te nemen. 0680044733. Raja Bahri
LAURENT
11 berichten
laurent fr

Bonjour,Je comprends votre souffrance étant récemment passé par là... Vos flacons sont-ils vendus ? MerciBonne journée
Corine
3 berichten
corine fr
Bonjour. Vos flacons de semintra sont-ils toujours disponibles ?
Corine
3 berichten
corine fr
Hallo Nathalie. Deze flesjes zijn bestemd voor mijn kat Loulou die 15 jaar oud is. Je kunt me bereiken op 0771527752. Bedankt.
LAURENT
11 berichten
laurent fr
Sorry Corine, ik wilde niet overbieden. Ik vond gewoon de toevalligheid van de naam opvallend, maar ik wilde het niet in mijn eerste bericht zetten, want dat zou een beetje "geforceerd" hebben geleken. Ik zou oprecht blij voor je zijn als Nathalie haar flesjes aan jou verkoopt, er is echt geen probleem. Wat Nathalie betreft, echt sorry voor deze "ruis" die niet had moeten bestaan in deze moeilijke tijd voor jou. Ik moest niet zo lang geleden een kat in laten slapen bij de dierenarts en ik begrijp echt je pijn. Ik hoop dat er snel een kleine pluizenbol komt om je op te vrolijken.
nathalie
5 berichten
nathalie fr
Hallo LaurentDe flessen zijn nog steeds beschikbaar, ik heb ook het bericht van Corinne gezien ik heb haar zojuist een bericht achtergelaten.Aangezien er 2 flessen zijn, is misschien een regeling voor jullie beiden mogelijk. Geef me alstublieft uw contactgegevens.Bij voorbaat dankNathalie
LAURENT
11 berichten
laurent fr
Hallo Nathalie, mijn nummer is +33(0)XXXXXXXXX. Bedankt. Heeft u de stap gezet en een kleine rakker geadopteerd? Fijne dag.
Corine
3 berichten
corine fr
Hallo Nathalie,Het deert mij niet om te delen.Hier is mijn telefoonnummer 0771527752.Ik dank u voor uw vriendelijkheidTot binnenkortCorinne
nathalie
5 berichten
nathalie fr
Hallo Mathilde,

Helaas zijn ze verkocht. Maar ik heb nog lithamine en easypill omega 3 over, alsook easypill waarvan de houdbaarheidsdatum verstreken is, maar op de verpakking staat "ten minste houdbaar tot". Ik weet niet of je een van deze producten nodig hebt.

Met vriendelijke groeten,

Nathalie
nathalie
5 berichten
nathalie fr
MathildeJe me suis trompée sur le dernier produit C est du pill assist dont la date est dépassée.
Mathilde
9 berichten
mathilde fr
Merci pour votre retour Nathalie,J'avais uniquement besoin de SemintraMerci encore !Bien à vous
LAURENT
11 berichten
laurent fr
Goedenavond Michèle,Sorry voor het verlies van uw kat, ik kan me voorstellen dat dit moeilijk moet zijn...Als uw flesje beschikbaar is, ben ik geïnteresseerd. Hoe wilt u verder gaan en tegen welke prijs? Dank u.Weltrusten
LAURENT
11 berichten
laurent fr
Goedenavond Michèle,
Ik heb de mogelijkheid om ze voor 94€ te krijgen, dus ik zal niet verder gaan.
Ik wens dat uw verdriet snel verandert in herinneringen.
Onze poes is twee en een half jaar geleden weggegaan en er gaat nauwelijks een dag voorbij zonder dat we over haar praten!
Ik hoop dat u snel verlichting zult vinden.
Goedenavond
Véronique
5 berichten
véronique fr
Hallo! Mijn kleine Gatsby lijdt ook aan ernstige nierdegeneratie. Ze is 19 jaar oud. Heeft u nog steeds die flesjes Semintra? Bedankt! Véronique.
Solange
1 berichten
solange fr
Hallo, mijn kleine Merlylou van 13 jaar heeft acuut nierfalen en moet levenslang Semintra innemen. Ik heb verschillende apotheken en dierenartsen bezocht om het te krijgen, maar zonder resultaat. Zou iemand mij alstublieft een flesje Semintra kunnen verkopen als u er een hebt? U kunt mij bereiken op 0627641292; Alvast bedankt. Met vriendelijke groeten, Solange POLESEL.
Solene
1 berichten
solene fr
Hallo allemaal, Ik denk dat we allemaal hetzelfde probleem hebben. Mijn dierenarts heeft tabletten als vervanging voorgesteld, maar mijn loulou heeft het moeilijk met pillen. Als iemand nog Semintra heeft dat hij wil verkopen, aarzel dan niet om me een e-mail te sturen op [email protected]. Sterkte aan iedereen in jullie zoektocht.
Chri
1 berichten
chri fr
Weet u waarom er een tekort is aan Semintra? Ik ben er ook naar op zoek, maar noch apotheken noch dierenartsen kunnen ons helpen.
MARIE-CLAUDE
6 berichten
marie-claude fr
Ik wens jullie veel kracht toe om het verlies van jullie poes te dragen. Nu is ze in de kattenhemel, waar ze niet meer lijdt; ik ben geïnteresseerd in jullie voorraad SEMINTRA. Het is van levensbelang voor mijn 18 jaar oude kat met zeer beschadigde nieren. Bedankt voor uw reactie, als het nog niet te laat is... Met vriendelijke groet, Marie-Claude
Anne
2 berichten
anne fr
Hallo Marie-Claude, ik heb ook een nieuwe, ongeopende fles Semintra 4mg/ml van 100ml te bieden. Het werd gekocht bij de dierenarts in september 2023 voor de prijs van 130 euro. Laat me weten of u geïnteresseerd bent? Bedankt Anne
LAURENT
11 berichten
laurent fr
Hallo Anne, ik ben geïnteresseerd voor mijn 14-jarige poesje. Hoeveel vraagt u ervoor? U kunt mij bereiken op XXXXXXXXXX. Hartelijk dank.
Estelle
1 berichten
estelle fr
Goedenavond, ik ben nieuw, zou u mij kunnen helpen? Hoe plaats ik een advertentie? Hartelijk dank
Anne
2 berichten
anne fr
Goedenavond Estelle, Het flesje is verkocht. Sorry. Fijne avond verder.
corinne
1 berichten
corinne fr
Hallo, ik heb nog een flesje Semintra 4mg/ml over dat 2 dagen geleden is geopend, flesje van 100 ml, ik verkoop het voor 80 eurode houdbaarheid is 03/2025als het iemand kan interesseren na het verlies van mijn kat van 19 jaarverkocht
Véronique
5 berichten
véronique fr
Hallo, Ik heb al een tijdje naar jullie berichten gekeken omdat mijn poesje ook aan nierfalen leed. Ze is in december overleden. 19 jaar van samenzijn en knuffelen... Omdat Semintra niet meer verkrijgbaar was en het het enige medicijn was dat haar in leven hield, had ik het de voorgaande maand in Luxemburg besteld (€136,22). Ik heb een grote fles van 100ml (4 mg), ongeopend (vervalt in januari '25), die ik wil bijvoegen met de aangebroken fles als iemand geïnteresseerd is.
Véronique
5 berichten
véronique fr
Goedenavond! Echt sorry dat ik niet eerder heb geantwoord. Het is moeilijk... Ja, de flesjes zijn nog steeds beschikbaar. Ik ga nu een sms naar Ophélie sturen.
MICHELE
4 berichten
michele fr
Hallo allemaal, sorry dat ik niet op sommigen van jullie heb kunnen antwoorden, maar ik heb te kampen gehad met serieuze gezondheidsproblemen. Voor degenen die geïnteresseerd zijn, ik heb nog steeds een 100ml flesje SEMINTRA en een 30ml flesje APELKA te koop. Ik heb ook aangebroken flesjes van beide producten die ik zal meegeven met de andere. Fijne dag verder
Celine
1 berichten
celine fr
Bonjour Michele, Désolée voor uw gezondheidsproblemen en voor het verlies van Kalynos.Als u nog steeds de SEMINTRA heeft, zou ik geïnteresseerd zijn voor mijn poes van 15 jaar en een half, met hypertensie en IRC. Ik ben bereikbaar per e-mail ([email protected]) en per telefoon (die ik liever niet op een openbaar forum plaats, om spam te beperken, maar die ik zonder problemen zal geven via een antwoord per e-mail).Alvast bedankt.
Clémence
1 berichten
clémence fr
Hallo, heeft u nog steeds Semintra te koop? Alvast bedankt, Clemence
Lisa
2 berichten
lisa fr
Hallo Michele, als je nog steeds het flesje Semintra hebt, ben ik geïnteresseerd voor mijn dier met acute nierinsufficiëntie... Je kunt contact met mij opnemen via [email protected]
Een mooie dag gewenst.
mallet
2 berichten
mallet fr
Hallo allemaal, ik heb helaas een flesje van 30ml te verkopen. Ik begrijp niet waarom ik geen bericht kan achterlaten? Ik woon in Vindelle Met vriendelijke groeten Florence
jean michel
2 berichten
jean michel fr
Hallo Florence, ik ben erg geïnteresseerd in uw bericht. Kunt u mij een aanbieding doen? Ik zal natuurlijk de verzendkosten betalen. Met vriendelijke groet, Jean Michel
mallet
2 berichten
mallet fr
sorry Lisa heeft ze net genomen
CARINE
2 berichten
carine fr
Goedendag, mijn IRC-kat heeft een speciaal protocol. Hij krijgt 's ochtends Semintra en 's avonds benazepril. De Semintra is niet op voorraad, ik ben op zoek naar dit kostbare vloeistof. Bedankt voor uw hulp.
Laura
1 berichten
laura fr
Hallo, Ik ben ook op zoek naar Semintra. Als er iemand in deze chat is die het medicijn heeft, het is dringend! Bedankt
Catherine
1 berichten
catherine fr
Hallo, ik heb ook een kat met nierfalen die Semintra krijgt. Als iemand een flesje van 30 ml of 100 ml heeft, houd ik me aanbevolen. Alvast bedankt.
Karima
6 berichten
karima fr
Hallo, Helaas bevind ik mij in dezelfde situatie, dus als iemand een flesje Semintra heeft, ben ik geïnteresseerd. Bij voorbaat dank. Mijn e-mail: [email protected]. Sterkte allemaal!
Delphine
4 berichten
delphine fr
Hallo, over 2/3 dagen heeft mijn kat met nierfalen geen Semintra meer. Ik woon in de 47, als u er heeft, neem alstublieft contact met mij op. Ik word wanhopig.. zelfs per post als er niemand uit de 47 is, dank u!!!
Delphine
4 berichten
delphine fr
Agnes
2 berichten
agnes fr
ONDERZOEK FLANCON DE SEMINTR
catherine
2 berichten
catherine fr
Hallo, ik ben op zoek naar een flesje Semintra voor mijn poes. Zou u contact met mij op kunnen nemen zodat ik het van u kan kopen? Hartelijk dank, met vriendelijke groet, Catherine
Caroline
1 berichten
caroline fr
Hallo, ik heb een flesje Semintra van 30 ml te koop, nog nooit geopend.
Emmanuel
1 berichten
emmanuel fr
Hallo Caroline, Geïnteresseerd in het 30ml flesje, mijn e-mail is [email protected] Bedankt
NATHALIE
2 berichten
nathalie fr
Hallo, ik ben in Aix-en-Provence, en ik zou graag een flesje Sémintra willen voor mijn kleine katje Lylou. Neem alstublieft contact met mij op via [email protected]. Fijne dag.
YASMINA
13 berichten
yasmina fr
Hallo iedereen,Ik heb nieuwe semintra beschikbaar voor degenen die geïnteresseerd zijn.Met vriendelijke groet
KATIA
1 berichten
katia fr
Hallo Yasmina, ik ben geïnteresseerd: [email protected] Bedankt bij voorbaat
Daniel
9 berichten
daniel fr
Hallo, Ik ben op zoek naar Semintra 4 mg voor mijn 20 jaar oude kat. Wie heeft dit beschikbaar om aan mij te verkopen? Natuurlijk neem ik de verzendkosten voor mijn rekening. Dank u wel.
CAthy
4 berichten
cathy fr
Goedendag, Ik heb Semintra 4Ml voor katten gekocht bij de apotheek (ik heb een beetje te veel ingeslagen) in hun originele doos en verzegeld. Ik heb 1 fles van 100ML voor 162 euro en 3 flessen van 30ml voor 52 euro per stuk. De prijzen zijn de afgelopen maanden omhooggeschoten, maar het belangrijkste voor mij was om ze te vinden. Laat me weten als u interesse heeft om ze van mij over te kopen. Met vriendelijke groet
CAthy
4 berichten
cathy fr
Hallo, Ik heb Semintra 4Ml voor katten gekocht bij de apotheek (ik heb iets te veel op voorraad genomen). Ik heb 1 fles van 100ML voor 162e en 3 flessen van 30ml voor 52e. De prijzen zijn de afgelopen maanden gestegen, maar het belangrijkste voor mij was dat ik ze kon vinden. Laat me weten als u interesse hebt om ze van mij over te kopen. Mvg
CAthy
4 berichten
cathy fr
Ik heb Semintra 4Ml voor katten gekocht bij de apotheek (ik heb iets te veel ingeslagen). Ik heb één fles van 100ML voor 162 euro en 3 flessen van 30ml voor 52 euro per stuk. De prijzen zijn de afgelopen maanden omhoog geschoten, maar het belangrijkste voor mij was dat ik het kon vinden. Laat me weten als u interesse hebt om het van me over te kopen. Met vriendelijke groet,
CAthy
4 berichten
cathy fr

Ik heb Semintra 4Ml voor katten gekocht bij de apotheek (ik heb iets te veel ingeslagen). Ik heb 1 fles van 100ML voor 162e en 3 flesjes van 30ml voor 52e per stuk. De prijzen zijn de afgelopen maanden enorm gestegen, maar het belangrijkste voor mij was om ze te vinden. Laat me weten als u interesse hebt om ze van me over te kopen. Vriendelijke groeten
carine
1 berichten
carine fr
Hallo, is de 30 ML nog steeds beschikbaar? Bedankt voor je reactie. CATHY
Sabrina
3 berichten
sabrina fr
Hallo Cathy, ik heb interesse. U kunt contact met mij opnemen via deze e-mail: [email protected]

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.