Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Verkoop op Afstand

1 réponse
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Alain
259 berichten
alain fr


Hallo,

 

Dit is een uitstekende VPC-site.

De vissen zijn van goede kwaliteit en het is een van de weinige sites die wilde stammen aanbiedt. Dit verklaart waarom de catalogus vaak verandert afhankelijk van de leveringen en de beschikbare hoeveelheden.

Je vindt er vissen die je zelden (of helemaal niet) elders ziet. Vooral bij de labyrintvissen, Discus en Scalaren en de Loricariidae.

 

Alain

Jean-Pierre
404 berichten
jean-pierre fr

Goedenavond,

voor postorderbedrijven moet je eerst weten welke vissen je wilt houden en vervolgens informatie inwinnen zoals je hebt gedaan en Alain heeft je goed geantwoord.

Ik kan je ook "Oxyfish" aanbevelen, ik heb de plaats ook bezocht, en ok. voor de vissen die ik daar heb genomen (uit Malawi).

Probeer ook te kijken of er in jouw "grote regio" niet een paar aquariumverenigingen zijn, anders kun je er overal in Frankrijk contact mee opnemen.

Aquaristische groeten.

 


Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.