Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Koelmat voor honden

80% van klanten

bevelen dit product aan

8 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Karine
3 berichten
karine fr
Hallo, ik zou graag willen weten of het tapijt ook werkt met vloerverwarming?
Karine
3 berichten
karine fr
Hallo, bedankt voor uw antwoord, dat is een goed idee
nathalie
2 berichten
nathalie fr
goedenavond, sorry maar dit matras zal worden gebruikt voor het poesje van mijn kleinkinderen die in Tahiti wonen. Het is daar nu het warme seizoen. Ik heb er zelf ook een, maar ik gebruik deze alleen in de zomer. Ik denk dat het een goed idee is om het op een gewoon kussen te leggen zodat uw mat niet de grond raakt. Fijne avond.
Angelina
1 berichten
angelina fr
Hallo, welke maat beveelt u aan voor een kat van 4 kilo? Aangezien het het gewicht van het dier is dat het koelproces activeert, is het dus belangrijk om de juiste afmetingen te kiezen. Bedankt voor uw antwoord
Fanny
13 berichten
fanny fr
Hallo, is dit tapijt geschikt voor een konijn? Dank u, fijne dag.
Alexandra
3 berichten
alexandra fr
Hallo, is het mogelijk om deze mat te gebruiken bovenop een andere mat of matras?
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Er zijn geen contra-indicaties voor het gebruik op een ander kussen of tapijt. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.