Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Verchroomde kom Zolia Abba - Om op te hangen

86% van klanten

bevelen dit product aan

24 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
christel
1 berichten
christel fr
Hallo, ik zou graag een drinkbak willen kopen die vast te maken is voor de voerkorrels voor 2 konijnen. Welke afmeting is nodig? Met vriendelijke groeten, Toussaint Christel
nathalie
1 berichten
nathalie fr
Neem de kleinste Beste geschikt voor uw kleine huisdier
Jacline
1 berichten
jacline fr
Hallo, deze schaal (maat L - Ø 14.5cm - 925ml) is aan een grote bloempot op mijn terras gehangen. Op die manier, wanneer mijn hond buiten is, geniet hij ervan om eruit te drinken. Ik geloof dat dit niet het oorspronkelijke doel van dit gerei is. Echter zeer nuttig en gewaardeerd door mijn hond (Australische herder).
VERONIQUE
1 berichten
veronique fr
De kleinste zal te klein zijn voor 2 konijnen, neem de middelgrote of de grote.
Ludovic
6 berichten
ludovic fr
Hallo, neem liever maat L of XL voor 2 konijnen want ik heb maat S genomen voor mijn cavia en dat is genoeg voor hem, maar niet voor 2 konijnen.
Murielle
1 berichten
murielle fr
Ik heb geen bijzondere moeilijkheden ondervonden bij het ophangen van de voerbak; hij kan alleen aan horizontale tralies gehangen worden. Natuurlijk, in mijn cavia-kooien, hangt hij boven de bak dus veel te hoog voor mijn cavia's, dus moest ik hem op het dakniveau van het hutje hangen en ze redden zich prima om te komen eten op het dak!!
MAEVA
2 berichten
maeva fr
Hallo,Ik krijg het niet voor elkaar om de hindernis op de kooi te laten staan, deze valt om. Hoe kan dit worden vastgemaakt? Heeft u een montage-instructie?Bedankt
Michael
1 berichten
michael fr
Ik heb dezelfde kwestie gehad, ik heb de twee beugels aangespannen met een tang en geen problemen meer, zelfs niet met de kom vol.
Michel
1 berichten
michel fr
Hallo,

Om de voerbak gevuld met water vast te houden, moeten de haken aangepast worden aan het steunoppervlak (ze strakker maken en de ring naar boven buigen). Wat mij betreft heb ik dat probleem niet aangezien ze aan een stevig gaas hangt en bovendien rust op een dwarsligger zitstok.

Conclusie: hoe dan ook, vanwege het ontbreken van een versteloptie moet je knutselen en aanpassen, dus ik zou dit soort ophangsysteem niet aanbevelen.
HELENE
1 berichten
helene fr
Hallo, Ik heb de haken aan de tralies van mijn kooi bevestigd met ijzerdraad
SONIA
2 berichten
sonia fr
Mijn kooi had verticale spijlen en twee horizontale spijlen over de breedte, ik heb haar opgehangen aan een horizontale spijl en dus was de onderkant vanzelfsprekend ondersteund door de verticale spijlen
Loïse
1 berichten
loïse fr
Om haar vast te houden, heb ik haar met een grote veerklem vastgezet zodat ze niet meer beweegt
Stéphanie
1 berichten
stéphanie fr
Om ervoor te zorgen dat de voerbak blijft staan, moet je de haken buigen en dan is er geen probleem meer.
CHRISTOPHE
1 berichten
christophe fr
Hallo, ondersteuning totaal niet geschikt voor een kennel. Ik zie niet in welke gevallen het eigenlijk ergens kan standhouden.... Men zou zulke dingen niet moeten verkopen.... Fijne dag,
Camille
1 berichten
camille fr
Onmogelijk om dit bakje op te hangen! Mijn man moest de haken buigen! En zelfs dan is het niet ideaal, zelfs als je knutselt, denk ik dat er een probleem is met de hele drager!
Thi My Anh
3 berichten
thi my anh fr
Ik heb hem net ontvangen en het is onmogelijk om het aan de kooi voor de puppy te bevestigen. Het is extreem slecht ontworpen, dit artikel zou uit de verkoop gehaald moeten worden! Ik heb het opgelost met een grote elastiek die ik aan de haken heb bevestigd en die ik tussen de spijlen door laat lopen. Het is een beetje wiebelig. Ik ga mijn man om hulp vragen om de haken te buigen, want het is best lastig om mee te werken...
Monsieur Madame
12 berichten
monsieur madame fr
Il faut fermer les crochets avec une pince même un étau tout simplement
Alexandra
1 berichten
alexandra fr
Ze past heel goed tussen de horizontale spijlen, de haken aan de bovenkant en de volle vouw onderaan
DOROTHEE
2 berichten
dorothee fr
hallo, ik zou graag willen weten welke maat ik moet nemen voor een octodon? Met vriendelijke groeten
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, Maat S zal passen, ref 67853. Met vriendelijke groet, Het team van Zoomalia
alexia
1 berichten
alexia fr
hallo welke maat voerbak zou beter zijn voor een konijn
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr
Hallo, wij raden maat XS of S aan voor uw konijn. Met vriendelijke groet, Het Zoomalia-team
242716
4 berichten
242716 fr
Welke voerbak is geschikt voor een cavia
Zoomalia
11381 berichten
zoomalia fr

Hallo,

De maat S zou geschikt moeten zijn, anders is de voerbak misschien te hoog voor uw knaagdier.

Met vriendelijke groet,
Het Zoomalia-team

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.