Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vechter met onderste vin die begint te rafelen...

1 réponse
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Kelly
1 berichten
kelly fr
Hallo allemaal, Ik kom om informatie te vragen bij de kenners onder jullie, want ik heb sinds gisteren gemerkt dat de onderste vin van mijn vechtvis aan het rafelen is. Echter, terwijl ik op verschillende forums surf, vraag ik me af, zou het vinrot kunnen zijn? Ik weet het niet, want het rafelen is gering dus ik kan niet zeggen of het vinrot is, Ik deel met jullie een foto van deze waarneming, In afwachting van jullie reacties,Bij voorbaat dank voor jullie aandacht, Met vriendelijke groet.
Jérémy
155 berichten
jérémy fr
Hallo,

Voor de foto denk ik dat het niet mogelijk is op dit forum.

Behalve vinrot, zie ik niet wat het anders zou kunnen zijn, vooral bij een vis met sluierachtige vinnen. Als hij niet gewond is geraakt, dan is het waarschijnlijk door stress. Veel succes, de sera bactopur kan misschien helpen, maar het is niet zeker. Maar als het het begin van de ziekte is, waarom dan niet proberen, maar ik ken uw aquarium niet en het behandelen van een aquarium kan complicaties met zich meebrengen die erbij kunnen komen en dit alles heeft een kostenplaatje. Aan u de keuze.

Met vriendelijke groeten,

Jérémy

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.