Actieve filters:
Wis filters
Sorteren op Sluiten

Vraag, productdiscussies Lichtgevende halsband, geel, met USB, Zolia Lumoz

86% van klanten

bevelen dit product aan

7 antwoorden
U moet ingelogd zijn om deze discussie te volgen of deel te nemen. Inloggen
Geneviève
1 berichten
geneviève fr
Hallo, is het mogelijk om de halsband in te korten want maat S is te groot voor een Yorkshire?
Céline
1 berichten
céline fr
Goedenavond, ja, je moet het demonteren door aan de kraag met de witte ring te trekken en de punt met de bediening vast te houden. De kant die gedemonteerd moet worden, is de kant die het verst verwijderd is van de bediening. Het witte uiteinde komt los van de punt met de bedieningsknop. Daarna moet je de buitenste kunststof en de binnenste stang op de gewenste maat afsnijden. Om het opnieuw in elkaar te zetten, raad ik aan om het nieuwe uiteinde een beetje te verwarmen met een vlam en dan krachtig op de punt met bediening te drukken en de witte ring terug te plaatsen.
CELINE
1 berichten
celine fr
Hallo, ja, het kan ingekort worden. Let echter goed op, want het is een buis met daarin een lichtgevende kabel. Zorg ervoor dat alleen de buis wordt geknipt en niet de kabel, die kan worden teruggeslagen. Wees voorzichtig, anders is de halsband onbruikbaar. Aan de andere kant, het kan gemakkelijk verloren gaan omdat het "los" blijft, het is beter om te proberen het vast te maken aan zijn hoofdhalsband met een ring zoals een sleutelhanger, want op een actieve hond (de mijne in dit geval...) kan het snel verloren gaan.
Sandra
3 berichten
sandra fr
Hallo, ik heb een 2,5 jaar oude mannelijke Labrador die ongeveer 37 kg weegt. Welke maat zou ik voor hem moeten nemen? Bedankt voor uw antwoord.
Céline
2 berichten
céline fr
Hallo, ik had maat L genomen voor mijn Zwitserse witte herder van 39kg. Te groot omdat de halsband open kan gaan. Dit kan trouwens een probleem zijn, want het is een eenvoudige clipsluiting die heel makkelijk los kan gaan als uw hond door het struikgewas banjert...
annie
1 berichten
annie fr
l'anneau ne s'ouvre pas
Hannequin
1 berichten
hannequin fr
BonjourEffectivement j’ai cherché aussi et n’ai pas osé tirer dessus. Il est un peu grand du coup je lui passe par la tête en direct.Pas de notice non plus ! Du coup….
Melissa
2 berichten
melissa fr
Hallo, de opening zit aan de kant van het behuizing. Je moet vrij stevig trekken om het te openen door de witte dop goed tussen je vingers te nemen. Nog een fijne dag! Melissa van Zoomalia

Cookiebeleid
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze site te vergemakkelijken, je gebruikerservaring te verbeteren en om zo te begrijpen hoe onze klanten onze diensten gebruiken. Vertrouwde partners gebruiken deze tools ook in verband met onze advertentieweergave. Je kan je cookies-voorkeuren die toegankelijk zijn via jouw account op elk moment wijzigen..
We vragen jouw toestemming met betrekking tot het gebruik van cookies of vergelijkbare tools om je aankopen op onze... Lees het vervolg
Keuze instellingen Ik ga akkoord
De Zoomalia-appli Met Family'z verdien je +50 punten bij elke bestelling en profiteer je van realtime meldingen voor het volgen van bestellingen
De Zoomalia-appli Boost je poesje met de Zoomalia app! +1000 punten voor het downloaden en +50 punten voor elke bestelling.